Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.




Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 102
Το λάδι είναι ελαφρύ, περισσότερο σαν νερό, αλλά όχι πολύ δυνατό, δεν μυρίζει πολύ έντονα, αφαιρεί τα πάντα όμορφα. Το συνιστώ!
Πολύ ωραία φόρμουλα, αφαιρεί καλά και γρήγορα το μακιγιάζ, έχει ευχάριστο άρωμα, το συνιστώ ανεπιφύλακτα.
Αγόρασα για να δοκιμάσω και νομίζω ότι βρήκα ένα νέο αγαπημένο προϊόν. Αφαιρεί το μακιγιάζ και καθαρίζει την επιδερμίδα υπέροχα, χωρίς δυσάρεστο άρωμα.
Ένα ωραίο προϊόν που ταιριάζει τέλεια με το μικτό δέρμα μου. Διαλύει υπέροχα όλο το μακιγιάζ, αφαιρεί επίσης και άλλους ρύπους. Η ωραία υφή του προϊόντος είναι ένα μεγάλο πλεονέκτημα, κατά τη γνώμη μου δεν είναι τόσο λιπαρό όσο κάποια άλλα προϊόντα που έχω δοκιμάσει.
Αυτό το λάδι καθαρισμού είναι πολύ καλό! Σας το συνιστώ
Αν έχετε ξηρό και πολύ ευαίσθητο δέρμα, όπως εγώ, αυτό το προϊόν είναι ιδανικό για εσάς. Είναι πολύ ευχάριστο και απαλό στο δέρμα. Δεν έχω νιώσει ποτέ φαγούρα ή κάψιμο. Αφαιρεί πολύ καλά το μακιγιάζ και αφήνει το δέρμα μου απαλό αφού το ξεπλύνω. Μετά από αρκετές εβδομάδες χρήσης, παρατήρησα επίσης ότι οι πόροι στη μύτη μου είναι μικρότεροι και δεν είναι πλέον φραγμένοι. Είναι ένα προϊόν πολύ υψηλής ποιότητας. Δεν περίμενα τόσο καλά αποτελέσματα.
Το χρησιμοποίησα για μια ρουτίνα καθαρισμού δύο σταδίων, πρώτα σε στεγνό πρόσωπο για 30 δευτερόλεπτα, μετά το έβαλα σε γαλακτωματοποίηση με νερό για άλλα 30 δευτερόλεπτα και τέλος χρησιμοποίησα ένα καθαριστικό προσώπου ως δεύτερο βήμα, και παρά τα πάντα, άρχισα να αναπτύσσω ατέλειες που δεν υπήρχαν πριν 🙁. Αλλά μάλλον αυτό ισχύει μόνο για εμένα. Διάβασα θετικές κριτικές για αυτό το λάδι, ελπίζοντας ότι θα λειτουργούσε για μένα, αλλά δυστυχώς, μάλλον δεν είναι για μένα (έχω ξηρό και ευαίσθητο δέρμα). Άλλαξα σε micellar water επειδή είδα ότι αφαιρούσε ωραία το SPF αντί για το λάδι. Το ίδιο το λάδι δεν μύριζε τίποτα και είχε μια πολύ ευχάριστη υφή. Χρησιμοποίησα το μισό μπουκάλι.
Πραγματικά πολύ καλό λάδι καθαρισμού. Έχω πιο ξηρό, πιο ευαίσθητο δέρμα με τάση για κλειστούς φαγέσωρες και αυτό το προϊόν μου ταιριάζει πολύ. Το χρησιμοποιώ το βράδυ όταν καθαρίζω το δέρμα μου ως 1ο βήμα. Αφαιρεί επίσης το SPF 50 χωρίς κανένα πρόβλημα, το δέρμα μου δεν είναι ξηρό και τραβηγμένο μετά τη χρήση του. Έχω ήδη την 3η συσκευασία και θα το αγοράσω ξανά :)
Έχω χρησιμοποιήσει πέντε διαφορετικά έλαια μέχρι τώρα και μου αρέσει αυτό. Έχω λιπαρό, επιρρεπές στην ακμή, ευαίσθητο δέρμα και πολλά μαύρα στίγματα στη μύτη μου. Μετά τη χρήση του λαδιού, το δέρμα μου δεν είναι ξηρό και τα μαύρα στίγματα καθαρίστηκαν όμορφα. Δεν μου εμφανίστηκε έξαψη μετά τη χρήση του!
Έχω αγοράσει αυτό το προϊόν ήδη 2 φορές και θα αγοράσω κι άλλες. Το λάδι καθαρισμού είναι πραγματικά αποτελεσματικό στην αφαίρεση του μακιγιάζ και του αντηλιακού. Με παρατεταμένη χρήση έχω παρατηρήσει μείωση στο μέγεθος των πόρων και στα μαύρα στίγματα. Το χρησιμοποιώ σε συνδυασμό με ένα καθαριστικό σε τζελ και αφήνει το δέρμα μου απαλό και όχι ξηρό.
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος