Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.




Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 45
Έχω ξηρό δέρμα και αυτό το άρωμα έχει γίνει αμέσως ένα από τα αγαπημένα μου προϊόντα. Ενυδατώνει υπέροχα, αφήνοντας το δέρμα μου απαλό, θρεμμένο και με υγιή λάμψη. Μου αρέσει πολύ η γαλακτώδης υφή του, η οποία είναι ευχάριστη και δεν βαραίνει το δέρμα μου. Μετά από τακτική χρήση, νιώθω ότι το δέρμα μου είναι πιο ήρεμο, πιο λείο και το μακιγιάζ μου φαίνεται πολύ καλύτερα πάνω του.
Αυτό είναι το πρώτο μου toner γάλακτος και πρέπει να πω ότι είμαι πολύ ευχάριστα έκπληκτη. Το παρήγγειλα κυρίως λόγω της αφαίρεσης της σπίλας, μετά την οποία η ουλή δεν εξαφανιζόταν. Μετά από λιγότερο από μία εβδομάδα χρήσης, μπορώ να δω μια σημαντική διαφορά. Επιπλέον, το δέρμα είναι ομοιόμορφο, φωτεινότερο και απαλό. Η συσκευασία είναι αρκετά μεγάλη, επομένως θα διαρκέσει πολύ. Το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να το συστήσω, σίγουρα θα το αγοράσω ξανά.
Ένα πολύ ευχάριστο, όμορφα ενυδατικό milk toner. Σε σύγκριση με άλλα milk toner, η υφή του είναι ίσως η καλύτερη. Είναι το πιο «γαλακτώδες». Τίποτα το εντυπωσιακό, αλλά ένα ευχάριστο προϊόν που λειτουργεί καλά και διαρκεί πολύ.
Καταπληκτικό γαλακτωματοποιητικό τόνερ. Αφήνει την επιδερμίδα υπέροχα λαμπερή και ενυδατωμένη. Το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να τη συστήσω.
Ένα ευχάριστο προϊόν, δεν είδα καμία σημαντική αλλαγή μετά τη χρήση του, αλλά το δέρμα μου ήταν ευχάριστα ενυδατωμένο και απαλό, δεν ήταν λιπαρό και άλλα προϊόντα απλώνονταν καλά από πάνω.
Τέλειο προϊόν. Το δέρμα μου είναι ενυδατωμένο, απαλό και θρεπτικό μετά την εφαρμογή. Το χρησιμοποιώ κάθε βράδυ.
Χρησιμοποίησα τη μίνι έκδοση και δεν έκανε θαύματα. Αλλά ενυδατώνει καλά το δέρμα μου και δεν αφήνει λιπαρότητα.
Έλαβα δώρο τη μίνι έκδοση, την χρησιμοποίησα ολόκληρη και μετά παρήγγειλα την κανονική. Είναι ένα υπέροχο άρωμα. Ενυδατώνει, μαλακώνει και αποκαθιστά τον δερματικό φραγμό (αυτή τη στιγμή χρησιμοποιώ ρετινόλη). Είναι πολύ οικονομικό. Μετά τη χρήση, δεν μένει λιπαρό φιλμ ή άλλες δυσάρεστες αισθήσεις στο πρόσωπό μου. Είναι κατάλληλο για ευαίσθητο δέρμα. Σίγουρα θα το αγοράσω ξανά! Συνολικά, μια από τις καλύτερες αγορές που έχω κάνει εδώ και καιρό ❤
Λατρεύω πραγματικά αυτό το άρωμα. Αυτό είναι το δεύτερο μπουκάλι που παίρνω και δεν θα είναι το τελευταίο. Καταπραΰνει, ενυδατώνει και είναι υπέροχο :)
Εξαιρετική ουσία. Απίστευτα ενυδατική, αφήνει την επιδερμίδα απαλή και φρέσκια. Έχει γαλακτώδες χρώμα και η υφή της είναι σαν πιο πηχτή λοσιόν. Ταιριάζει πολύ καλά στην μάλλον ξηρή μου επιδερμίδα. Την παρέλαβα ως δείγμα για να την αγοράσω και σίγουρα θα παραγγείλω ολόκληρη τη συσκευασία.
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος