Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.






Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 8
Δεν μου αρέσουν οι κρέμες αυτής της μάρκας. Δοκίμασα αυτή που υπάρχει στο σωληνάριο νωρίτερα, οπότε έδωσα μια ευκαιρία στην κρέμα στο βάζο και ούτε αυτή μου άρεσε. Αυτές οι κρέμες στεγνώνουν πολύ γρήγορα στο πρόσωπό μου. Δύο ώρες και το δέρμα μου είναι στεγνό σαν κόκαλο. Κρίμα γιατί είχα μεγάλες ελπίδες γι' αυτές.
Άρχισα να χρησιμοποιώ την κρέμα αφού είχα καταστρέψει τον δερματικό φραγμό μου μετά από υπερβολική χρήση ενεργών συστατικών/οξέων. Χρειάστηκαν μόνο λίγες μέρες για να εφαρμόσω αυτήν την κρέμα δύο φορές την ημέρα και το δέρμα μου ήταν πολύ πιο ήρεμο και πιο ενυδατωμένο. Η κρέμα είναι πολύ παχύρρευστη και χρειάζεται λίγο περισσότερο χρόνο για να απορροφηθεί πλήρως, αλλά δεν φράζει τους πόρους ούτε αφήνει μια λιπαρή μεμβράνη. Έτσι, για μένα, είναι μια εξαιρετική κρέμα για όποιον έχει επίσης μικτό, ευαίσθητο δέρμα με ακμή και ψάχνει για μια πραγματικά ενυδατική κρέμα. Θα την αγοράσω ξανά. :)
Δεν καταλαβαίνω γιατί αυτή η κρέμα έχει τόσο λίγες κριτικές. Μου έσωσε το δέρμα – είχα καταστρέψει σοβαρά τον δερματικό φραγμό μου με υπερβολικά ισχυρά ενεργά συστατικά, και αυτή η κρέμα θεράπευσε τα πάντα μέσα σε τέσσερις ημέρες. Σίγουρα θα την αγοράσω ξανά και θα την προτείνω και σε άλλους!
Χρειαζόμουν μια ελαφρώς πιο πηχτή κρέμα επειδή τελευταία το δέρμα μου νιώθει τραβηγμένο και ξηρό λίγες ώρες μετά την εφαρμογή της πρωινής μου ρουτίνας. Συνήθως έχω μικτή επιδερμίδα, αλλά αυτές οι αλλαγές πιθανότατα οφείλονται στον θηλασμό. Αυτή η κρέμα είναι υπέροχη. Είναι πιο πηχτή αλλά απορροφάται καλά. Δεν είναι λιπαρή. Είναι πολύ ευχάριστη και χρειάζεται μόνο μια μικρή ποσότητα. Ήταν πραγματικά ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα από το πόσο καλά μου ταίριαζε.
Πήρα ένα δοκιμαστικό, έχω λιπαρή, μικτή επιδερμίδα. Το δέρμα μου το λατρεύει, ενυδατώνει σωστά, αλλά δεν το κάνει λιπαρό. Σίγουρα θα αγοράσω και το μεγάλο μέγεθος!
Αυτή η κρέμα δίνει πραγματικά στην επιδερμίδα μια αίσθηση προστασίας. Έχει πιο πλούσια υφή, αλλά δεν είναι βαριά ή λιπαρή. Μετά την εφαρμογή, η επιδερμίδα είναι απαλή, ελαστική και αισθητά πιο ήρεμη. Η φόρμουλα επικεντρώνεται στην ενίσχυση του υδρολιπιδικού φραγμού, κάτι που θα εκτιμήσουν ιδιαίτερα όσοι έχουν ξηρό ή αντιδραστικό δέρμα. Για μένα, λειτούργησε τέλεια όταν η επιδερμίδα μου ήταν αδύναμη και χρειαζόταν αναγέννηση, όχι ισχυρά συστατικά.
Η καλύτερη κρέμα ημέρας που έχω δοκιμάσει μέχρι στιγμής (και έχω δοκιμάσει πολλά κορεάτικα καλλυντικά). Έχω λιπαρό, ευαίσθητο, κοκκινισμένο δέρμα που τείνει να ξηραίνει - η κρέμα έχει παχύρρευστη υφή αλλά απορροφάται πλήρως από το δέρμα και το διατηρεί ενυδατωμένο και καταπραϋμένο όλη μέρα. Χρησιμοποιώ ρετινόλη, οπότε χρειάζομαι καλή ενυδάτωση κατά τη διάρκεια της ημέρας και αυτή η κρέμα το κάνει αυτό χωρίς περιττό βάρος ή λιπαρότητα στο δέρμα. Θα παραγγείλω ξανά!
Καταπληκτική κρέμα, θα προστατεύσει τον κατεστραμμένο δερματικό φραγμό σας, θα ενυδατώσει και θα θρέψει σε βάθος το δέρμα σας. Έχω ξηρό δέρμα με τάση για ορμονική ακμή και τη συνιστώ ανεπιφύλακτα.
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος