Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.






Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 68
Έχω ευαίσθητο δέρμα με τάση ακμής και οι κρέμες με SPF συχνά φράζουν τους πόρους. Αυτή είναι ελαφριά, απορροφάται εύκολα και δεν την νιώθεις στο δέρμα σου. Δεν έχω παρατηρήσει ακόμη καμία βελτίωση στα σημάδια ακμής μου, αλλά αυτό μάλλον θα πάρει μερικούς μήνες :)
Εντυπωσιάστηκα με την πρώτη εφαρμογή!! Η κρέμα είναι τόσο ελαφριά, απλώνεται εύκολα και ταιριάζει τέλεια στο μικτό δέρμα μου. Σας ευχαριστώ πολύ για το τεστ και αυτή είναι η νέα μου καθημερινή κρέμα με προστατευτικό παράγοντα!!
Εξαιρετικό SPF για ευαίσθητο δέρμα. Απορροφάται γρήγορα από το δέρμα, δεν αφήνει λευκούς λεκέδες. Ταιριάζει επίσης καλά κάτω από το foundation ❤️
Για μένα, αυτό είναι ένα από τα καλύτερα αντηλιακά, απλώνεται ωραία, έχει ευχάριστη υφή, δεν τσούζει, δεν ερεθίζει το δέρμα μου και έχω ευαίσθητο και αγγειακό δέρμα. Αν και, όπως έγραψε κάποιος, το δέρμα λάμπει μετά την εφαρμογή, ναι, αλλά μετά από λίγο η κρέμα απορροφάται και γίνεται μάλλον ματ.
Αυτό το αντηλιακό με SPF είναι πραγματικά φανταστικό—προστατεύει καλά το δέρμα, εξισορροπεί τον τόνο του δέρματος και το κάνει να φαίνεται υγιές. Δεν προκαλεί σπυράκια ή ερεθισμούς, κάτι που είναι πολύ σημαντικό για μένα. Μετά τη χρήση του, το δέρμα μου είναι λείο, απαλό και ευχάριστο στην αφή. Προστατεύει καλά το δέρμα, εξισορροπεί τον τόνο του δέρματος και το κάνει να φαίνεται υγιές.
Εξαιρετικό. Το χρησιμοποιώ πάνω από ένα χρόνο τώρα και δεν απογοητεύει ποτέ. Απορροφάται πολύ καλά και δεν είναι λιπαρό. Ακόμα και αν εφαρμοστεί ξανά πάνω από το μακιγιάζ, δεν αφήνει υπολείμματα. Το συνιστώ.
Κάνει θαύματα στο δέρμα μου. Αυτή είναι η πρώτη φορά που δοκιμάζω αυτή τη μάρκα χάρη σε αυτό το δείγμα. Η κρέμα είναι ελαφριά, δεν αφήνει κολλώδη υπολείμματα και έχει ακόμη και ένα ελαφρώς ματ αποτέλεσμα.
Συστήνω ανεπιφύλακτα αυτό το spf, είναι ελαφρύ, δεν είναι λευκό, δεν φράζει το δέρμα, είναι ευχάριστο στην εφαρμογή και τη φθορά και λειτουργεί πολύ καλά με το μακιγιάζ επειδή δεν τσαλακώνει 🔥
Η κρέμα έχει πολύ ευχάριστη υφή (ούτε πολύ πηχτή ούτε πολύ υδαρής), απλώνεται εύκολα και είναι εντελώς ανεπαίσθητη. Ενυδατώνει καλά. Δεν φράζει τους πόρους ούτε αφήνει λευκό στίγμα. Για το λιπαρό/μικτό δέρμα μου, φαίνεται ελαφρώς μετά την εφαρμογή (αν και νομίζω ότι φαίνεται ωραίο και φυσικό), αλλά αυτό το φαινόμενο εξαφανίζεται με την πάροδο του χρόνου. Νομίζω ότι η κρέμα είναι κατάλληλη για όλες τις εποχές.
Η κρέμα είναι καλή, αλλά δεν ξέρω γιατί η άκρη στεγνώνει τόσο γρήγορα, άλλες κρέμες δεν έχουν αυτό το αποτέλεσμα.
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος