Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.





Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 116
Έχω πολύ ευαίσθητο δέρμα... είναι πολύ σημαντικό για μένα να επιλέγω τη σωστή κρέμα που δεν είναι παχύρρευστη, αλλά πυκνή... ώστε να μην φράζει τους πόρους μου, κάτι που προκαλεί γρήγορα εξάνθημα. Αυτή η κρέμα είναι ιδανική για μένα, είναι πολύ παρόμοια με την κρέμα της μάρκας Purito. Αυτή είναι επίσης σαν τζελ, δεν τη θεωρώ πολύ υδαρή... εξαρτάται μάλλον από τον ορό που χρησιμοποιείτε κάτω από αυτήν την κρέμα. Την χρησιμοποιώ σχεδόν ένα μήνα και μέχρι στιγμής δεν έχω καμία κακή εμπειρία που θα μπορούσα να αποδώσω σε αυτό το προϊόν. Την συνιστώ για ευαίσθητο δέρμα με τάση για φραγμένους πόρους.
Έχει πολύ ελαφριά υδαρή υφή, το λατρεύει η μικτή λιπαρή επιδερμίδα μου. Δεν ερεθίζει και απορροφάται γρήγορα. Θα το αγοράσω ξανά.
Έχω πολύ λιπαρό δέρμα και από όλες τις κρέμες που έχω δοκιμάσει κάτω από το μακιγιάζ, αυτή μου ταιριάζει καλύτερα. Έχω ήδη χρησιμοποιήσει περίπου τρία σωληνάρια. Δεν με βαραίνει με το foundation, κάτι που μου συμβαίνει συχνά. Μου αρέσει περισσότερο για την υφή του τζελ – δοκίμασα επίσης μια παρόμοια κρέμα σε μπλε μπουκάλι από την ίδια μάρκα, αλλά είναι πολύ «κρεμώδης» για το δέρμα μου και αμέσως με κάνει να δείχνω λαμπερή. Έχω δέρμα επιρρεπές στην ακμή και αυτό το τζελ δεν με έχει ερεθίσει ποτέ. Μάλιστα, νιώθω ότι ηρεμεί το δέρμα μου. Αν έχετε πολύ λιπαρό δέρμα, νομίζω ότι αυτό το προϊόν θα σας ταιριάζει. Ωστόσο, δεν θα το συνιστούσα ως ενυδατική κρέμα. Προσωπικά, χρησιμοποιώ διαφορετική κρέμα για ενυδάτωση, για παράδειγμα, το βράδυ.
Δεν έχω ευαίσθητο δέρμα και χρησιμοποιώ διάφορα είδη προϊόντων περιποίησης δέρματος εδώ και πάνω από ένα χρόνο και κανένα δεν μου προκάλεσε ερεθισμούς εκτός από αυτό το προϊόν. Το χρησιμοποιούσα μόνο για μια εβδομάδα και όλη την εβδομάδα είχα μικρά σπυράκια που εμφανίζονταν πού και πού, αλλά δεν το έδωσα και πολύ σημασία. Ωστόσο, τώρα έχει περάσει ακριβώς μια εβδομάδα και ξύπνησα με περίπου 10 νέα μικρά σπυράκια που αργότερα στην ημέρα εξελίχθηκαν σε περισσότερα από 20.
Η υφή αυτού του προϊόντος δεν είναι καν κρέμα-τζελ, αλλά θα έλεγα ότι είναι σχεδόν υδαρής. Για μερικούς, μπορεί να είναι κατάλληλο, ειδικά για το καλοκαίρι ή αν κάποιος έχει εξαιρετικά λιπαρό δέρμα. Έχω μικτό δέρμα, κυρίως λιπαρό στη ζώνη Τ και κανονικό στη γύρω περιοχή. Για μένα, σχεδόν δεν ενυδατώνει καθόλου (έβαλα επίσης έναν ενυδατικό ορό πριν το εφαρμόσω), αλλά μάλλον καταπραΰνει. Έτσι, αυτός είναι ο μόνος τρόπος με τον οποίο εκπληρώνει τον σκοπό του.
Το χρησιμοποιώ λιγότερο από ένα χρόνο. Βοηθάει με τη λιπαρότητα, την ερυθρότητα και τα εξανθήματα. Αγοράζω μια δεύτερη συσκευασία 👍🏼❣️
Το χρησιμοποιεί η κόρη μου έχει ακμή και έχει ηρεμήσει το πρόσωπο της.
Επιτέλους μια πολύ ελαφριά και άνετη ενυδατική κρέμα που έψαχνα εδώ και πολύ καιρό. Είναι ιδανική για την άνοιξη και το καλοκαίρι. Στην αρχή μου προκαλούσε μικρά σπυράκια, αλλά μετά εξαφανίστηκαν εντελώς.
Λατρεύω αυτή την κρέμα, είναι απαλή και δροσιστική και δεν κάνει το πρόσωπό μου λιπαρό!!
Μια απαλή κρέμα για κανονικό και μικτό δέρμα, ιδανική για το καλοκαίρι.
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος