Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.

Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο







Κριτικές – 11
Έχω δει μερικές αρκετά κακές κριτικές, αλλά τα μαλλιά του καθενός είναι διαφορετικά! Για μένα, αυτό το προϊόν είναι πολύ καλό. Έχω σγουρά αλλά πολύ λεπτά και αραιά μαλλιά λόγω χρόνιων ασθενειών και ορμονικών προβλημάτων. Είμαι 31 ετών και μυρίζει υπέροχα και μου προκαλεί ένα απαλό τσούξιμο από τα προϊόντα καφεΐνης που περιέχει. Τέλεια και μετά το λούσιμο τα μαλλιά μου δεν ήταν τόσο μπερδεμένα όσο συνήθως. Δούλεψε μια χαρά για μένα.
Μου προκαλεί απίστευτη φαγούρα στο τριχωτό της κεφαλής. Δεν είχα ποτέ αυτό το πρόβλημα με κανένα σαμπουάν.
Δεν μου αρέσει καθόλου αυτό το σαμπουάν. Μετά το πρώτο λούσιμο, τα μαλλιά μου ήταν ακατάστατα – πολύ δυσάρεστα στην αφή και εξαιρετικά δύσκολα στο χτένισμα. Τα μαλλιά μου ήταν ακόμα βρεγμένα, παράξενα σαν καουτσούκ και είχα την αίσθηση άλουστων μαλλιών, παρόλο που ξέπλυνα καλά το σαμπουάν. Εγώ δεν το συνιστώ.
Έχω χρησιμοποιήσει και στο παρελθόν το Honey & Macadamia Nature Shampoo Cherry Blossom, αλλά μου άρεσε αυτή η εκδοχή ακόμα περισσότερο. Το σαμπουάν καθαρίζει καλά το τριχωτό της κεφαλής, τα μαλλιά παραμένουν φρέσκα για περισσότερο χρόνο μετά το λούσιμο και φαίνονται ανοιχτόχρωμα. Το άρωμα Cherry Blossom είναι πολύ ευχάριστο και απαλό. Μια εξαιρετική επιλογή για καθημερινή χρήση.
Όταν μετακόμισα στη Γερμανία, αντιμετώπισα το πρόβλημα της τριχόπτωσης, αποφάσισα να το καταπολεμήσω, κοίταξα σαμπουάν και επέλεξα αυτό, χρησιμοποίησα διάφορα σαμπουάν, συμπεριλαμβανομένου του Redken, αλλά αυτό είναι απλά κάτι ξεχωριστό, τα μαλλιά μου άρχισαν πραγματικά να πέφτουν λιγότερο και να μακραίνουν πιο ενεργά, το συνιστώ.
Δυστυχώς, δεν λειτούργησε για μένα, ήταν δύσκολο να το ξεπλύνω και τα μαλλιά μου ήταν λιπαρά μετά το λούσιμο. Ωστόσο, άφησε την υπόσχεσή του για άρωμα και μείωσε την τριχόπτωση.
Γράφω αυτήν την κριτική μετά από 2 εβδομάδες και επαναλαμβανόμενη χρήση. Είμαι ικανοποιημένος με το προϊόν! Έχω προβλήματα και συχνά έχω πιτυρίδα από διαφορετικές μάρκες, μέχρι στιγμής φαίνεται ότι αυτό μου ταιριάζει. Το συνιστώ.
Το έχω χρησιμοποιήσει μόνο μία φορά μέχρι τώρα, το άρωμα είναι υπέροχο. Τα μαλλιά μου ήταν ωραία μετά το λούσιμο, νομίζω ότι θα τους πάνε, καθώς τα λεπτά κυματιστά μαλλιά μου παρέμειναν ωραία και το τριχωτό της κεφαλής μου δεν με φαγούρασε (έπρεπε να αλλάξω το τελευταίο λούσιμο λόγω φαγούρας στο τριχωτό της κεφαλής).
Μυρίζει υπέροχα και μου αρέσει πολύ ο τρόπος που λειτουργεί
Δοκίμασα κάτι καινούργιο, το χρησιμοποιώ εδώ και ένα μήνα, και τα μαλλιά μου είναι απαλά και πιο εύκολα στο χτένισμα 🫶
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος