Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.

Κριτικές – 2
Η λοσιόν σώματος έχει υπέροχη υφή, που θυμίζει πηχτό γάλα. Απορροφήθηκε γρήγορα από το δέρμα μου και ήταν πολύ απαλή και ευχάριστη μετά τη χρήση. Της δίνω 4 αστέρια για δύο λόγους: 1, το άρωμα. Είχε ένα έντονο άρωμα εσπεριδοειδών, το οποίο ήταν λίγο υπερβολικό για μένα. Μετά τη χρήση, το έντονο άρωμα εξαφανίστηκε μέσα σε λίγα λεπτά. 2, η συσκευασία. Λόγω της αντλίας, το προϊόν στο κάτω μέρος του μπουκαλιού δεν μπορούσε να διανεμηθεί. Έπρεπε να το τραβήξω έξω 🫢 γιατί κάθε σταγόνα είναι πολύτιμη έτσι κι αλλιώς.
Όμορφο άρωμα εσπεριδοειδών. Απορροφάται γρήγορα, δεν είναι λιπαρό, δεν κολλάει.
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος