Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.



Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 31
Το βάλσαμο είναι υπέροχο
Δοκίμασα μια μικρή συσκευασία και δεν μου άρεσε ιδιαίτερα αυτή η μάσκα. Δεν τη βρίσκω τόσο ενυδατική και θρεπτική όσο άλλα προϊόντα. Δεν με εντυπωσίασε και δεν με απογοήτευσε εντελώς.
Η μάσκα είναι υπέροχη. Τα μαλλιά μου είναι ορατά πιο υγιή και πιο ενυδατωμένα.
Μια καλή μάσκα μαλλιών, είναι εξαιρετική για τα μαλλιά μου, σγουρά μαλλιά βαμμένα ξανθά.
Αυτή η μάσκα μαλλιών είναι υπέροχη, κάνει τα μαλλιά μου πιο απαλά και πιο υγιή, αγόρασα και το σαμπουάν που τη συνοδεύει.
Αυτή είναι μια εξαιρετική μάσκα που θρέφει τέλεια τα μαλλιά. Μετά τη χρήση, τα αφήνει απαλά, ελαστικά και καλά ενυδατωμένα.
Υπέροχο μαλακτικό! Αποτελέσματα μετά από μία μόνο χρήση :) Έχω ταλαιπωρημένα μαλλιά, επιρρεπή στο μπερδέμα και την πτώση. Αυτό το μαλακτικό ξεμπερδεύει τα μαλλιά μου χωρίς να τα καταστρέφει. Τα μαλλιά μου είναι ενυδατωμένα και απαλά! Το μαλακτικό δεν κάνει τα μαλλιά μου λιπαρά! Το συνιστώ. Αγόρασα ένα μεγαλύτερο μπουκάλι και το συνέστησα στις φίλες μου! :)
Η καλύτερη μάσκα μαλλιών που έχω χρησιμοποιήσει ποτέ! Κάνει τα μαλλιά μου απίστευτα απαλά και λαμπερά. Είμαι στο δεύτερο μπουκάλι μου και έχει αντικαταστήσει εντελώς τη χρήση μαλακτικού για μένα.
Ακόμα δοκιμάζω το προϊόν, θα δω τι αποτελέσματα θα φέρει μετά την πρώτη χρήση, αλλά είμαι πραγματικά ευχαριστημένη με τη συσκευασία και ιδιαίτερα με την ποσότητα του προϊόντος που περιέχει! Ένα τεράστιο πλεονέκτημα για τις K-sisters! Πραγματικά, στην αρχή ήμουν επιφυλακτική για μια τέτοια τιμή, αλλά είναι μια ασύγκριτη ποσότητα σε σύγκριση με άλλα ηλεκτρονικά καταστήματα κορεάτικων καλλυντικών - οπότε η αγορά άξιζε τον κόπο :))
Ιδανικό για ξηρά, ταλαιπωρημένα μαλλιά
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος