Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.




Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 14
Το σαμπουάν λειτουργεί πολύ καλά σε συνδυασμό με τη μάσκα. Έχει ένα ευχάριστο, λεπτό άρωμα και δεν ερεθίζει το τριχωτό της κεφαλής. Μετά τη χρήση, τα μαλλιά είναι απαλά και φαίνονται υπέροχα.
Το σαμπουάν είναι εξαιρετικό, χρησιμοποιώ επίσης τη μάσκα και το λάδι από αυτή τη σειρά μαζί του.
Κάνει τα μαλλιά σας αφράτα και λαμπερά. Δεν ξηραίνει το τριχωτό της κεφαλής σας και τα μαλλιά σας φαίνονται πιο υγιή.
Έκανα κερατίνη στα μαλλιά και μου σύστησαν να πάρω αυτό το σαμπουάν . Δυστυχώς πέριμενα να είναι πολύ καλύτερο . Τα μαλλιά μου μέσα σε 3 μέρες λαδώνουν ενώ πριν τα έλουζα ανά 5 ήμέρες .
Αυτή είναι ίσως η δέκατη φορά που το αγοράζω. Το αγαπημένο μου σαμπουάν.
Όπως μπορείτε να δείτε στη φωτογραφία, τα μαλλιά είναι θρεμένα, απαλά και μεταξένια.
Είμαι ευχάριστα έκπληκτη, έχω βαμμένα μαλλιά και τα περισσότερα κορεάτικα σαμπουάν (για ταλαιπωρημένα, ταλαιπωρημένα, βαμμένα μαλλιά) δεν μου ταιριάζουν καθόλου. Μετά από αυτό το σαμπουάν, τα μαλλιά μου δεν είναι τόσο ξηρά, το χτένισμα είναι πολύ πιο εύκολο. Σίγουρα θα παραγγείλω ξανά την επόμενη φορά, θα δοκιμάσω επίσης ένα άλλο σαμπουάν από αυτήν την μάρκα.
Δυστυχώς, αυτό δεν λειτούργησε για μένα. Έχω μαλλιά που λαδώνουν γρήγορα. Αυτό τα κάνει λίγο βαριά και τα κάνει περίεργα στην αφή. Είναι πολύ σιλικονούχα.
Δοκίμασα το σαμπουάν μόνο μία φορά, οπότε δεν μπορώ να πω πολλά, αλλά μέχρι στιγμής είναι εντάξει. Είναι ένα κανονικό σαμπουάν, κάνει καλό αφρό και δεν ερεθίζει το τριχωτό της κεφαλής.
Το δοκίμασα και δεν το μετανιώνω. Τα περισσότερα κορεάτικα ή ιαπωνικά σαμπουάν δεν κάνουν την καλύτερη δουλειά για κυματιστά μαλλιά, αλλά αυτό με εξέπληξε πραγματικά. Ενυδάτωσε όμορφα χωρίς να τα βαραίνει.
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος