Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.



Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 17
Αυτό το μαλακτικό είναι απαλό και πολύ ευχάριστο για τα μαλλιά. Τα αφήνει απαλά και ενυδατωμένα. Μαζί με το σαμπουάν αυτής της σειράς, αποτελούν έναν πραγματικά καταπληκτικό συνδυασμό!
Αγοράζω επανειλημμένα το σαμπουάν και το μαλακτικό εδώ και πάνω από ένα χρόνο και δεν σκοπεύω να το αλλάξω 😊
Υπέροχο μαλακτικό, κάνει τα μαλλιά μου απαλά, έχει ένα ωραίο, καθαρό άρωμα, το συνιστώ. 🥰
Το αγόρασα μαζί με σαμπουάν για τη μικρότερη κόρη μου, η οποία έχει ίσια, άτονα μαλλιά. Τα μαλακτικά ήταν πρόβλημα παλιά επειδή ήταν βαριά. Έπαιρναν λιπαρότητα μετά από μόλις δύο μέρες. Αυτό δεν συμβαίνει πια. Τα μαλλιά της είναι ενυδατωμένα και ανάλαφρα.
Την τελευταία φορά που είχα τόσο απαλά, λεία, όμορφα και αρωματικά μαλλιά ήταν σαν μωρού!!! Λατρεύω το άρωμα πούδρας που μπορώ να μυρίσω γύρω μου. Αλλά φοβάμαι ότι τα μαλλιά μου θα λαδώσουν πιο γρήγορα επειδή πρέπει να τα χτενίζω συνέχεια, πόσο υπέροχα απαλά είναι!!!
Χαίρομαι πολύ που βρήκα αυτή τη σειρά Όλα είναι σε υψηλό επίπεδο Το σαμπουάν είναι καλό για βαμμένα, ταλαιπωρημένα μαλλιά, το χρώμα παραμένει στα μαλλιά και όχι στην πετσέτα Το μαλακτικό κάνει θαύματα στα μαλλιά μου, νιώθω σαν να ήρθα από κομμωτήριο, είναι απαλά και όμορφα Η μάσκα είναι μια ωραία προσθήκη σε όλα Ο σύζυγός μου κι εγώ χρησιμοποιούμε αυτό το σετ εδώ και μισό χρόνο και μόνο τα μισά έχουν χρησιμοποιηθεί Ευχαριστώ Ksisters😘
Αυτό το μαλακτικό μαλλιών είναι ένα από τα καλύτερα που έχω χρησιμοποιήσει ποτέ. Μετά τη χρήση του, τα μαλλιά μου είναι πολύ απαλά και μεταξένια. Ακόμα και χωρίς μάσκα μαλλιών, αυτό το μαλακτικό από μόνο του είναι αρκετό για να πετύχει απαλά, ευκολοχτένιστα μαλλιά. Έχει επίσης ένα πολύ ευχάριστο άρωμα.
Καλό μαλακτικό, τα μαλλιά είναι χαλαρά και απαλά, μυρίζουν ωραία.
Σε συνδυασμό με το σαμπουάν, είναι απίστευτο! Έχω πυκνά, φριζαρισμένα μαλλιά, μετά την εφαρμογή της μάσκας, τα μαλλιά μου είναι εκπληκτικά απαλά, με ευχάριστο άρωμα, υπέροχη υφή. Το χτένισμά τους είναι απόλυτα χαλαρωτικό - απαλό, εύκολο, απαλό. Είμαι πολύ ικανοποιημένη με αυτόν τον συνδυασμό, σίγουρα θα παραγγείλω ξανά. Δεν χρειάζεται να μιλήσουμε για την τιμή για μια μεγάλη συσκευασία - ένα ακόμη πλεονέκτημα.
Δεν κάνει κάτι ιδιαίτερο στα μαλλιά μου και δεν έχει τη λιπαρή υφή που πρέπει να έχει ένα μαλακτικό. Γι' αυτό το σαμπουάν είναι υπέροχο και το συνιστώ!
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος