Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.



Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 35
Πήρα μια μικρότερη συσκευασία για να το δοκιμάσω. Είναι ένα πολύ ευχάριστο σαμπουάν. Είναι πολύ ευχάριστο στην αίσθηση μετά το λούσιμο και με το μαλακτικό της ίδιας σειράς είναι ο τέλειος συνδυασμός. Την επόμενη φορά θα αγοράσω μια μεγαλύτερη συσκευασία.
Το χρησιμοποιώ εδώ και 2 εβδομάδες και έχει κάνει θαύματα στα μαλλιά μου που λαδώνουν γρήγορα και γίνονται εύθραυστα. Το χρησιμοποιώ με το αντίστοιχο μαλακτικό της μάρκας και μου αρέσει πολύ η μυρωδιά του! Μετά από κάθε λούσιμο, τα μαλλιά μου είναι μεταξένια και λαμπερά :)
Αγοράζω επανειλημμένα το σαμπουάν και το μαλακτικό εδώ και πάνω από ένα χρόνο και δεν σκοπεύω να το αλλάξω 😊
Αυτό το σαμπουάν είναι απολύτως τέλειο, έχει ένα όμορφο άρωμα αλλά όχι τόσο πολύ που να ενοχλεί το δέρμα μου, υποφέρω από σμηγματόρροια και έψαχνα για ένα σαμπουάν που δεν θα ερεθίσει το δέρμα μου εδώ και πολύ καιρό, το συνιστώ 10/10 🤩
Το αγόρασα ως εναλλακτική λύση σε ένα άλλο σαμπουάν για την κόρη μου, της οποίας τα μαλλιά είναι θαμπά και αφυδατωμένα. Λίγο σαμπουάν αρκεί, αφήνοντας τα μαλλιά της να μυρίζουν ωραία και μεταξένια.
Δεν γράφω συνήθως κριτικές, αλλά αυτό είναι τόσο σπουδαίο πράγμα που αξίζει να σπάσω τον "κανόνα" μου. Την τελευταία φορά είχα τόσο απαλά, λεία, όμορφα και αρωματικά μαλλιά σαν μωρού!!! Λατρεύω το άρωμα πούδρας που μπορώ να μυρίσω γύρω μου. Αλλά φοβάμαι ότι τα μαλλιά μου θα λαδώσουν πιο γρήγορα επειδή πρέπει να τα χτενίζω συνέχεια, πόσο όμορφα απαλά είναι!!!
Πάντα είχα λεπτά μαλλιά που λαδώνονταν γρήγορα και έπρεπε να τα λούζω κάθε πρωί πριν πάω στη δουλειά. Από τότε που χρησιμοποιώ αυτό το σαμπουάν και το μαλακτικό (μισό λεπτό), χρειάζεται να λούζω τα μαλλιά μου μόνο μία φορά κάθε 3 ημέρες. Τα μαλλιά χτενίζονται εύκολα, είναι υπέροχα απαλά στην αφή, αλλά ταυτόχρονα έχουν όγκο. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα και η συσκευασία θα σας κρατήσει για πολύ καιρό. Ευχάριστο άρωμα. ΚΟΡΥΦΑΙΑ σχέση τιμής-ποιότητας.
Το προϊόν ενυδατώνει πολύ καλά τα μαλλιά μου και τα αφήνει απαλά και ανάλαφρα, μου αρέσει πολύ ο σχεδιασμός της αντλίας.
Δοκίμασα αυτό το σαμπουάν με βάση μια κριτική. Έχω φριζαρισμένα μαλλιά, αλλά τα ισιώνω συχνά. Αυτό το σαμπουάν μαζί με το μαλακτικό είναι κάτι που αλλάζει εντελώς την περιποίηση των μαλλιών. Τα μαλλιά μου είναι απαλά, ενυδατωμένα και επιπλέον μυρίζουν σαν να βγήκα μόλις από το κομμωτήριο. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα.
Το συνιστώ! Το σαμπουάν έχει υπέροχη υφή, μυρίζει υπέροχα και αφρίζει καλά, δεν προκαλεί πιτυρίδα και το πιο σημαντικό, ενυδατώνει υπέροχα τα μαλλιά. Έχω πρόβλημα με το χτένισμα και την ψαλίδα, αλλά όταν αφήνω το σαμπουάν να δράσει για ένα λεπτό, τα μαλλιά μου είναι απαλά και λεία στο ξέβγαλμα. Είναι πιο εύκολο στο χτένισμα και το πιο σημαντικό, είναι λεία και λαμπερά. Το αγοράζω για δεύτερη φορά και σίγουρα όχι την τελευταία.
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος