Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.




Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο







Κριτικές – 6
Αγόρασα αυτήν την κρέμα ψάχνοντας για ένα ελαφρύ προϊόν για το καλοκαίρι που θα μου επέτρεπε να πετύχω μια πιο ομοιόμορφη επιδερμίδα χωρίς να χρησιμοποιήσω βαρύ foundation. Στην περίπτωσή μου, λειτούργησε ιδιαίτερα καλά όταν χρησιμοποιήθηκε πάνω από ένα υψηλής προστασίας SPF. Ο συνδυασμός άφησε το δέρμα μου λαμπερό, υγιές και περιποιημένο, χωρίς εφέ μάσκας ή λάμψη όλη την ημέρα. Μπορεί να φαίνεται πολύ ενυδατικό στην αρχή, αλλά εφαρμοζόμενο σταδιακά, απορροφάται καλά και δίνει ένα όμορφο εφέ "υγιούς δέρματος". Την χρησιμοποιώ ως το τελευταίο βήμα πριν εφαρμόσω μια ελαφριά στρώση compact πούδρας, και το αποτέλεσμα είναι πολύ φυσικό. Για όσους αναζητούν υψηλή προστασία με μια διακριτική, ομοιόμορφη λάμψη, αυτή ήταν μια ευχάριστη ανακάλυψη για μένα.
Αυτό δεν μου ταίριαξε καθόλου! Πολύ βαρύ, πυκνό, δέρμα σαν τσιμέντο, φαίνεται ξηρό όσα ενυδατικά και θρεπτικά προϊόντα κι αν χρησιμοποίησα.. Δεν έδωσε ωραίο φινίρισμα, το δέρμα δεν είναι σφιχτό και καθόλου γυάλινο δέρμα. Βιαστική αγορά, δεν διάβασα τα συστατικά! Απλώς έφτασα για την έκπτωση.. Την επόμενη φορά πρέπει να διαλέξω πιο προσεκτικά!! Η πρώτη και τελευταία μου κρέμα με βάση σιλικόνες.
Νομίζω ότι είναι κρίμα. Το χρωματιστό θα είναι καλό μόνο για πολύ λευκά κρασιά, αλλιώς είναι σπατάλη. Είναι ενυδατικό, αλλά ένα άχρωμο αντηλιακό είναι πολύ καλύτερο.
Νόμιζα ότι είχα βρει το καλύτερο αντηλιακό, αλλά επειδή έχω αυτό και το χρησιμοποιώ από παλιά, δεν έχω ψάξει καν για τα άλλα. Είναι παχύρρευστο, αλλά πολύ εύκολο στην εφαρμογή, και επειδή έχει ελαφρώς χρωματιστή απόχρωση, μπορεί να χρησιμοποιηθεί ακόμη και μόνο του. Αλλά το βάζω κάτω από το μακιγιάζ, και το μακιγιάζ μου φαίνεται πολύ καλύτερο και διαρκεί περισσότερο όλη μέρα από τότε που το χρησιμοποιώ. Δεν ξέρω αν λειτουργεί σε όλους τους τύπους δέρματος, αλλά είναι τέλειο για το ώριμο, ξηρό δέρμα μου. :)
Όπως έχουμε συνηθίσει από το Ma:nyo, φέρνουν ξανά την ποιότητα. Το προϊόν δεν έχει καθόλου μυρωδιά, η υφή του είναι πολύ απαλή και ταίριαξε αμέσως με τον τόνο του δέρματός μου. Θα πρόσθετα ότι έχω πολύ ανοιχτόχρωμο δέρμα με ροζ αποχρώσεις, είναι πιθανό αυτό να μην λειτουργήσει για άτομα με κιτρινωπές-ελαιόχρωμες αποχρώσεις. Δίνει ένα εκπληκτικά ωραίο δροσερό φινίρισμα, έκανε το δέρμα μου να λάμπει και ήταν ευχάριστο στη χρήση. Έχω βασικά ξηρό και ευαίσθητο δέρμα, και επειδή αυτό είναι αντηλιακό (επίσης) πρέπει να το ενυδατώνετε σωστά πριν το εφαρμόσετε.
Πήρα μια κρέμα με SPF της ίδιας μάρκας με φυσικά φίλτρα, μου άρεσε πολύ και αποφάσισα να πάρω αυτήν για το καλοκαίρι. Πρώτον, έχει μια πολύ δυσάρεστη μυρωδιά, σαν να είχε ήδη χαλάσει, αν και οι όροι είναι φυσιολογικοί. Δεύτερον, κολλάει σε όλες τις μικρές ρυτίδες. Αν και το χρώμα είναι όμορφο, φαίνεται να λάμπει και το δέρμα φαίνεται περιποιημένο, αλλά μόνο από μακριά).
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος