Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.






Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 31
Υπέροχη φόρμουλα, ελαφριά και αέρινη. Παρόλο που την εφαρμόζω αρκετές φορές την ημέρα, το πρόσωπό μου δεν λαδώνει και δεν νιώθω σαν να έχω βάλει κάτι στο πρόσωπό μου.
Παραλίγο να τελειώσει το ένα σωληνάριο. Η μυρωδιά γινόταν όλο και πιο ενοχλητική για μένα. Απορροφάται σχετικά γρήγορα, το αποτέλεσμα δεν είναι πολύ έντονο. Αλλά παρατήρησα ότι δεν είναι για μένα. Δεν έχει καλή επίδραση στην αφυδάτωση. Δεν θα το αγοράσω ξανά. Αλλά διαφορετικά μπορεί να είναι καλό για άλλους.
Αυτή είναι η καλύτερη κρέμα που έχω χρησιμοποιήσει ποτέ, απορροφάται τέλεια κάτω από το μακιγιάζ, δεν είναι λιπαρή και λευκαίνει ελαφρώς, ειδικά επειδή έχει πολύ ισχυρό SPF. Στις διακοπές μου στην Ταϊλάνδη το πρόσωπό μου δεν μαύρισε σχεδόν καθόλου, αλλά έκαψα αρκετά άσχημα τους ώμους μου 😁 Σίγουρα θα την αγοράσω ξανά μόλις είναι διαθέσιμη και θα είναι ο πιστός μου σύντροφος, ειδικά για το καλοκαίρι.
Αυτό ακριβώς αποκαλώ ισχυρό SPF! Δεν αντέχω καθόλου αυτή την έντονη, γλυκιά αίσθηση στο πρόσωπό μου. Η ενόχληση ξεκινά με το μακιγιάζ και δεν σταματάει με το SPF. Οπότε, είμαι εξαιρετικά επιλεκτική σε αυτό. Ακόμα και το Joseon ήταν υπερβολικό για μένα. Έγινε χαπάκι και μετά από λίγες ώρες, είχα μια δυσάρεστα λιπαρή αίσθηση. Το πολυδιαφημισμένο και διαφημισμένο 1004 μου προκάλεσε φαγούρα σαν τσιμπήματα κουνουπιών, οπότε ούτε εκεί δεν υπήρχε άλλο. Έπεσα πάνω στα M&M's εντελώς τυχαία και ουάου! Η υφή είναι παρόμοια με το Joseon, αλλά είναι σαν ορός αμέσως μετά την εφαρμογή και απορροφάται πλήρως μέσα σε λίγα λεπτά. Δεν μένει καμία δυσάρεστη μεμβράνη ή λιπαρή λάμψη μετά από λίγες ώρες, αλλά μάλλον αυτό το μεταξένιο ματ, αναπνεύσιμο φινίρισμα που είναι χαρακτηριστικό των M&M's, σαν να μην είχα εφαρμόσει καθόλου SPF. Χάρη στην περιεκτικότητα σε Centella, οποιαδήποτε ερυθρότητα εξουδετερώνεται γρήγορα και δημιουργεί ένα υπέροχο φινίρισμα σε χρόνο μηδέν, χωρίς να χρειάζεται να το κυλήσω - το λατρεύω!
Έχω ευαίσθητο δέρμα στο πρόσωπό μου και αυτό το αντηλιακό λειτουργεί καλά. Δεν προκαλεί ερεθισμό, προστατεύει το δέρμα μου από τα ηλιακά εγκαύματα. Και το άρωμα είναι πολύ ελαφρύ και ευχάριστο.
Προσωπικα θεωρω για τη λιπαρη μου επιδερμιδα, με μια ικανοποιητικη ποσοτητα του προιοντος, πως ειναι απο τα καλυτερα αντηλιακα που εχω δοκιμασει..Ξερω οτι ακομα και ιδιου τυπου επιδερμιδα να χεις με αλλη κοπελα..συνηθως το ιδιο προιον μπορει να μην δουλευει το ιδιο..αλλα ευτυχως μου χει κανει δουλεια καθως εχω δοκιμασει και αλλα αντηλιακα για λιπαρη επιδερμιδα και δεν με βολεψαν..δεν εχει καθολου εντονη μυρωδια..εχει κρεμωδη/υγρη μορφη και απλωνεται πολυ ευκολα και ουτε αφηνει υπολυμματα στην επιδερμιδα και δεν διαφοροποιει το χρωμα της...
Χρησιμοποιώ αυτήν την κρέμα μόνο για λίγο καιρό, αλλά λειτουργεί πολύ καλά. Δεν αφήνει λευκή «μεμβράνη».
Έχω σπυράκια πρόσφατα. Ξύπνησα το πρωί, άνοιξα το πρόσφατα αγόρασα αυτό το αντηλιακό και το έβαλα στο πρόσωπό μου. Μέχρι το βράδυ, τα εξογκώματα και η ακμή μου είχαν ισιώσει και ηρεμήσει σημαντικά. ΜΕ ΑΓΑΠΗ.
Μου άρεσε πολύ το αντηλιακό. Απορροφάται γρήγορα, δεν αφήνει λευκό φιλμ στο δέρμα και έχει επίσης ένα ευχάριστο άρωμα.
Αυτή η κρέμα με spf είναι τέλεια. Έχω ξηρό, ευαίσθητο δέρμα και μου ταιριάζει τέλεια, δεν ερεθίζει, δεν τσούζει στα μάτια, το δέρμα είναι ενυδατωμένο, το κάνει όμορφο και είναι υπέροχο κάτω από το μακιγιάζ, σίγουρα θα την αγοράσω ξανά. Μπορώ μόνο να τη συστήσω.
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος