Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.







Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 33
Είχα μια κακή εμπειρία με αυτή τη μάσκα, σε αντίθεση με τις άλλες πλενόμενες από τη Mary και τη May: αφού την εφάρμοσα, εμφανίστηκε μια φυσαλίδα νερού στο πρόσωπό μου, ίσως επειδή ξεπέρασα τον χρόνο εφαρμογής. Σε κάθε περίπτωση, για μένα, είναι η λιγότερο χρήσιμη του σετ!
Υπερβολικά ενυδατική, την προτείνω :)
Η μάσκα είναι ωραία, αλλά όχι θαυματουργή όπως διάβασα στις κριτικές εδώ.... Απλώς μια συνηθισμένη μάσκα. Μπορεί να ενυδατώσει το δέρμα, αλλά το αποτέλεσμα διαρκεί το πολύ μέχρι τη δεύτερη μέρα. Και χρησιμοποιώ επίσης μια τονωτική λοσιόν από κάτω και μια υφασμάτινη μάσκα μετά το πλύσιμο. Έχω μικτή επιδερμίδα. Το άρωμα είναι ευχάριστο, σαν τριαντάφυλλο. Η σύνθεση είναι επίσης καλή. Είναι εύκολη στην εφαρμογή. Είναι χειρότερη με το ξέβγαλμα... Αν την αφήσω να στεγνώσει, όπως αναφέρεται στις οδηγίες, είναι πιο δύσκολο να βγει. Δεν ξέρω αν οφείλεται στα κομμάτια από τα ροδοπέταλα 🤷 Την ξεπλένω πάντα στο ντους, γιατί τότε τα πέταλα είναι παντού... Αφαιρώ ένα αστέρι για αυτό. Κατά τα άλλα είναι μια χαρά, αλλά δεν θα την αγοράσω ξανά.
Αυτή είναι μια από τις αγαπημένες μου μάσκες. Έχει ωραία αίσθηση στο δέρμα και εκτιμώ επίσης την υπέροχη σύνθεσή της. Αφού στεγνώσει η μάσκα, βρέχω το δέρμα μου με νερό ή το ψεκάζω με μια ροζ τονωτική λοσιόν, κάνω μασάζ και το αφήνω να στεγνώσει, και το επαναλαμβάνω αυτό μερικές φορές έως και τρεις φορές πριν ξεπλύνω τη μάσκα. Το δέρμα μου είναι απαλό και υγιές ματ μετά από αυτή τη μάσκα, επειδή ο άργιλος συσφίγγει καλά τους πόρους, αλλά όχι τόσο πολύ που το δέρμα να παραμένει ξηρό. Είναι σίγουρα ιδανική για μικτό έως λιπαρό δέρμα και σίγουρα θα αγοράσω άλλη μία όταν την χρησιμοποιήσω.
Έλαβα ένα μικρότερο πακέτο ως δώρο και μόλις μου τελείωσε, παρήγγειλα αμέσως το μεγαλύτερο. Ενυδατώνει και καταπραΰνει τέλεια το δέρμα μου. Οι πόροι μου είναι ελαφρώς μικρότεροι.
Το δοκίμασα μόνο μία φορά, αλλά το πρόσωπό μου είναι ήδη αισθητά πιο καθαρό και όμορφο. Και το άρωμα είναι παραδεισένιο!
Έλαβα αυτό το προϊόν ως δώρο 😊Εξαιρετική μάσκα αργίλου. Αφήνει το δέρμα απαλό.
Έλαβα αυτή τη μάσκα προσώπου ως δώρο από την ksis. Είναι πραγματικά ένα πολύ καλό προϊόν. Είναι μια μάσκα σαν άργιλος με πραγματικά ροδοπέταλα. Μυρίζει τόσο ωραία και το δέρμα μου είναι τόσο απαλό μετά τη χρήση της. Αν ψάχνετε για μάσκα προσώπου, σας την προτείνω ;))))
Έλαβα μια μάσκα δώρο. Έχει πολύ ευχάριστη υφή. Έχω ορμονική ακμή και κάνει θαύματα. Νιώθω τους πόρους μου πιο σφιγμένους μετά τη χρήση της. Αξίζει να τη δοκιμάσετε για μια θεραπεία σπα στο σπίτι.
Έλαβα αυτή τη μάσκα ως δώρο και έμεινα ευχάριστα έκπληκτη! Έχω μικτή επιδερμίδα με λιπαρά μάγουλα και πηγούνι — μετά τη χρήση της, η επιδερμίδα είναι απαλή, όχι τραβηγμένη, και η λιπαρότητα μειώνεται. Το άρωμα είναι λεπτό, τριαντάφυλλο-μούρο. Η υφή είναι κρεμώδης, εύκολη στην εφαρμογή. Την χρησιμοποιώ μία φορά την εβδομάδα εδώ και 2 μήνες — και το μικρό βαζάκι είναι αρκετό. Σίγουρα θα αγοράσω κι άλλες και θέλω να δοκιμάσω και άλλες μάσκες της μάρκας. Ευχαριστώ Ksisters που μου την σύστησες ❤️
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος