Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.








Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 19
Παράγγειλα αυτή τη μάσκα ακριβώς στην ώρα για να ξανοίξω τα μαλλιά μου. Έκανα ακριβώς αυτό που έλεγαν οι οδηγίες και τη χρησιμοποίησα μετά. Δούλεψε τόσο καλά για τα μαλλιά μου. Νομίζω ότι αυτό ήταν ένα από τα προϊόντα που έσωσαν τα φρεσκοξανθισμένα μαλλιά μου. Η μυρωδιά δεν ήταν η αγαπημένη μου, η τεχνητή μυρωδιά γκρέιπφρουτ ήταν αρκετά έντονη, αλλά το προϊόν λειτούργησε και αυτό ήταν που μετρούσε!
Like salon therapy
Το χρησιμοποίησα για πρώτη φορά σήμερα. Και πρέπει να πω ότι τα μαλλιά μου δεν είναι βαριά. Είναι αφράτα και ανάλαφρα. Είναι λαμπερά και λεία. Έχω ξανθά μαλλιά και, επειδή ανταποκρίθηκαν στις προσδοκίες μου μετά την πρώτη χρήση, θα βελτιωθούν μόνο. Αυτό το φίλτρο είναι πολύ εύκολο στη χρήση. Τα μαλλιά μου μόλις που φτάνουν μέχρι τους ώμους μου και ένα μπουκάλι είναι αρκετό. Το συνιστώ.
Είναι ένα εξαιρετικό βοήθημα για βαμμένα μαλλιά, ειδικά για τα ξανθά. Αφήνω τα μαλλιά λεία, λαμπερά και λιγότερο φριζαρισμένα. Αν έχετε μακριά ή πυκνά μαλλιά, 1 φιαλίδιο μπορεί να μην είναι αρκετό.
Το έχω χρησιμοποιήσει μόνο μία φορά μέχρι τώρα. Το κράτησα στα μαλλιά μου για 20 λεπτά κάτω από μια πλαστική σακούλα και μια πετσέτα και μετά χρησιμοποίησα πιστολάκι μαλλιών για να το ζεστάνω. Τα μαλλιά μου ήταν λαμπερά, μεταξένια, ίσια και ευκολοχτένιστα. Αφού το αραίωσα με νερό, πήρα μια γενναιόδωρη ποσότητα—αρκετή για όλα τα μαλλιά μου και άλλα. Το μόνο μειονέκτημα είναι το άρωμά του. Είναι πολύ χημικό και έντονο, εξ ου και τα 4 αστέρια.
Χρησιμοποιήθηκε μόνο 1 μέχρι στιγμής. Προσθέτει επιπλέον λάμψη, αλλά αν τα μαλλιά είναι στεγνά, καλύτερα να μην τα χρησιμοποιείτε πολύ συχνά και να χρησιμοποιείτε μια καλή μάσκα βαθιάς ενυδάτωσης και conditioner σε προηγούμενες και περαιτέρω θεραπείες.
Έτσι, κατά τη γνώμη μου, αυτό είναι ένα απολύτως εκπληκτικό προϊόν μαλλιών, έχω δοκιμάσει όλα τα είδη των πραγμάτων, τόσο ακριβά όσο και φθηνά, αλλά ποτέ δεν είχα μαλλιά τόσο απαλά, λεία και λαμπερά. Έχω αρκετά για μια χρήση, μισή αμπούλα είναι αρκετή...είναι πραγματικά υπέροχο :-)
Λατρεύω το προϊόν αφού το δοκίμασα, αποτελέσματα μετά την πρώτη χρήση, αραιό 1:1, λεπτό άρωμα, χρησιμοποίησα προβιοτικά Masil 5 μετά το σαμπουάν
Αγόρασα αυτή την αμπούλα κατά λάθος. Για πιο κοντά μαλλιά αρκεί για 3 χρήσεις. Αραιώνω με νερό 1:1 και προσθέτω στο conditioner μαλλιών μου, απλώνω για 10 λεπτά και πλένω. Μαλλιά μετά από 3κ. χρησιμοποιώντας την αμπούλα, λάμπουν και φαίνονται πιο υγιή.
Το αγοράζω τακτικά, το αφήνω στα μαλλιά μου μετά το λούσιμο για περίπου 10-15 λεπτά και το ξεπλένω. Το χρησιμοποιώ μία φορά την εβδομάδα, μερικές φορές 2 φορές την εβδομάδα. Από τότε που το χρησιμοποιώ λιγότερο, τα μαλλιά μου έχουν σπάσει γιατί είχα πάντα λεπτά μαλλιά.
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος