Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.


Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 14
Αγόρασα αυτήν την κρέμα για τη μητέρα μου και της άρεσε πολύ. Έχει ελαφριά υφή αλλά ενυδατώνει σε βάθος, αφήνοντας το δέρμα της πολύ απαλό και λαμπερό. Είναι ιδανική για ώριμο δέρμα που αναζητά σφριγηλότητα και υγιή εμφάνιση. Μια εξαιρετική ανακάλυψη από τις Sisters!
Σούπερ κρέμα
Η κρέμα είναι μια πολύ καλή ενυδατική κρέμα για ώριμο δέρμα
ευχάριστο, λεπτό άρωμα, χρησιμοποιώ την κρέμα ως κρέμα νύχτας, είναι τέλεια, το πρωί νιώθω ότι το δέρμα μου πήρε αυτό που χρειαζόταν και τώρα, ειδικά το χειμώνα, θρέφεται όλη τη νύχτα. Δεν την αγόρασα την προηγούμενη φορά.
Είναι τέλειο.
Η πιο σκληρή σύσταση της κρέμας είναι πιο κατάλληλη για πιο ξηρές επιδερμίδες και πιθανότατα για τη χειμερινή περίοδο. Παρόλο που είναι πιο άκαμπτο, απλώνεται αρκετά καλά. Δεν έχει ξεχωριστό άρωμα. Το δέρμα θα παραμείνει ελαφρώς πιο λιπαρό και πιο λαμπερό μετά την εφαρμογή. (Έχω ζώνη Τ, οπότε δεν ταιριάζει και τόσο στο δέρμα μου). Παρόλα αυτά το προτείνω για μη λιπαρούς τύπους δέρματος, μπορεί να ταιριάζει.
Το χρησιμοποιώ εδώ και 2 μήνες μόνο το βράδυ και μπορώ να πω ότι κάθε πρωί το πρόσωπό μου είναι πιο λαμπερό και σφριγηλό χάρη σε αυτή την κρέμα. Μπορώ να δω κάποιες αλλαγές, αλλά το θέμα είναι ότι χάρη στα κορεάτικα καλλυντικά, δεν φοράω καν μακιγιάζ. Σας ευχαριστώ. ❤️🫶🏾
Αγοράζω αυτή την κρέμα για τρίτη φορά. Είναι λίγο πιο χοντρό, αλλά αυτό χρειάζεται το ξηρό δέρμα μου. Επιπλέον μυρίζει όμορφα και είναι κατάλληλο και για το ευαίσθητο δέρμα μου
Χρησιμοποιώ αυτή την κρέμα εδώ και δεύτερο μήνα και πρέπει να πω ότι είναι απίστευτης ποιότητας. Αξίζει να επενδύσω τόσα € γιατί εκπληρώνει αυτό που έχω. Η κρέμα είναι πιο πηχτή, αλλά δεν είναι βαριά για το δέρμα, απλώνεται καλά και το δέρμα είναι όμορφα ενυδατωμένο όλη μέρα. Έχει ευχάριστη μυρωδιά, διαρκεί πολύ και μετά από ένα μήνα τακτικής εφαρμογής βλέπω αλλαγές στο δέρμα μου. Οι ρυτίδες στο μέτωπο είναι πιο λεπτές και το δέρμα πιο απαλό.
Super Good κρέμα προσώπου, χαίρομαι πολύ που την αγοράζω, οι ρυτίδες πάντα λειαίνουν σε μια εβδομάδα, την προτείνω σε γυναίκες άνω των 40 ετών
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος