Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.





Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 45
Ένα πολύ ευχάριστο και ήπιο τονωτικό προσώπου. Συνιστώ να το χρησιμοποιείτε πριν από τον καθαρισμό και την τόνωση, πριν χρησιμοποιήσετε καλλυντικά με ρετινόλη.
Σας προτείνω να το δοκιμάσετε, επιτέλους βρήκα μια τονωτική λοσιόν που με κάνει να νιώθω σωστά ενυδατωμένη. Θρέφει όμορφα το δέρμα μου και το αφήνει απαλό στην αφή. Έχω ευαίσθητο δέρμα και οι πόροι μου φράζουν γρήγορα. Δεν έχω κανένα πρόβλημα με αυτήν την τονωτική λοσιόν και έχω ήδη δοκιμάσει αρκετές από αυτές. Έχει γαλακτώδη, ελαφρώς κολλώδη υφή.
Δεν έχω ξαναδεί καλύτερη τονωτική λοσιόν. Θρέφει σε βάθος και φωτίζει την επιδερμίδα. Μετά από 2 μήνες χρήσης πρωί και βράδυ, μπορώ μόνο να τη συστήσω. Η επιδερμίδα μου είναι πολύ ευαίσθητη και οι πόροι μου φράζουν γρήγορα. Δεν νιώθω καν αυτή τη τονωτική λοσιόν στο πρόσωπό μου, αλλά μπορώ να δω τα αποτελέσματα. Έχει ελαφριά υφή.
Τις ημέρες «κακοποίησης» —υψηλές συγκεντρώσεις ρετινάλης, σαλικυλικού οξέος, αζελαϊκού οξέος, 10% νιασιναμίδης και το πρωί, θειαμιδόλης σε αλκοόλ— θα νομίζατε ότι ένα τονωτικό θα ήταν τέλειο. Δεν ήταν. Ξηραίνει και προκαλεί ένα ελαφρύ εξάνθημα. Ωστόσο, σε περιόδους ηρεμίας, κάτω από την κρέμα Purito με πανθενόλη, λειτούργησε εξαιρετικά. Έχει την αίσθηση του ελαιώδους νερού, δεν είναι πολύ πηχτό, παρέχει λίγη υγρασία, αλλά είναι πιο θρεπτικό. Μπορείτε να το παραλείψετε με μια κρέμα αν εφαρμόσετε πολλές στρώσεις. Όσοι έχουν λιπαρό και ευαίσθητο δέρμα θα πρέπει να το αποφεύγουν.
Αυτό είναι το πιο ευέλικτο προϊόν που πρέπει να έχει ο καθένας. Η υφή του είναι μεταξύ γαλακτώδους και υδαρούς τονωτικής λοσιόν, η μυρωδιά είναι ουδέτερη. Αποκαθιστά τέλεια το φράγμα, θρέφει. Σε πολλές στρώσεις, μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε ως το μόνο προϊόν στην ρουτίνα σας. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα! Αυτό είναι ήδη το 7ο βάζο μου ❤️
Υδαρής υφή, άοσμο. Ενυδατώνει όμορφα την επιδερμίδα και την αποκαθιστά τέλεια! Χρησιμοποιώ τοπικά ρετινοειδή, οπότε αυτό είναι πολύ σημαντικό για μένα. Σίγουρα θα το επαναλάβω!
Αυτό το τονωτικό είναι δύο συστατικών, μετά την ανάμειξη είναι γαλακτώδες, είναι πιο αραιό, αλλά πολύ ευχάριστο και υπέροχα ενυδατικό. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα.
Αυτή η τονωτική λοσιόν μου συστήθηκε από έναν δερματολόγο ως μέρος της καθημερινής μου ρουτίνας περιποίησης για ευαίσθητο και αφυδατωμένο δέρμα και πρέπει να παραδεχτώ ότι ήταν επιτυχία. Η τακτική χρήση με βοήθησε να ηρεμήσω το δέρμα μου (έχω ροδόχρου ακμή), να μειώσω την αίσθηση τραβήγματος και να βελτιώσω τη συνολική του κατάσταση.
Αν ψάχνετε για την καλύτερη τονωτική λοσιόν που είναι κατάλληλη για πολύ λιπαρό δέρμα αλλά δεν την κάνει λιπαρή, δεν θα βρείτε καλύτερη. Και ξέρω τι εννοώ, γιατί έχω δοκιμάσει ένα εκατομμύριο τονωτικά.
Έχω ξηρό δέρμα, με ρετινόλη, 37 λίτρα. Φέτος δοκίμασα ένα σωρό toners (Anua, Numbuzin, TO, Csorx, κ.λπ.). Αυτό παίρνει την πρώτη θέση! Είναι τέλειο – η υφή του γάλακτος καφέ μετά την ανάμειξη, και λειτουργεί υπέροχα – σαν θρεπτικό άρωμα, αλλά πιο ελαφρύ. Ενυδατώνει και λειαίνει αμέσως, τόσο πολύ που δεν νιώθω την ανάγκη να εφαρμόσω αμέσως ορό – το ανακουφιστικό αποτέλεσμα διαρκεί πολύ. Και το άρωμα – για μένα, είναι υπέροχο, σαν φρέσκο, μαύρο τσάι με μια γλυκιά νότα. Νόστιμο. Χάρη σε αυτό, είμαι πιο συνεπής στη ρουτίνα περιποίησης της επιδερμίδας μου επειδή απλά λατρεύω να το χρησιμοποιώ :) Το μόνο μειονέκτημα – δεν έχει πολύ μεγάλη διάρκεια σε σύγκριση με άλλα toners. Αλλά το συγχωρώ!
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος