Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.

Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 72
Μια καταπληκτική μάσκα που αναζωογονεί την όμορφη επιδερμίδα και την ενυδατώνει τέλεια..
Από τις πιο ωραίες μάσκες που έχω χρησιμοποιήσει!
Την πρώτη φορά που την είχα δοκιμάσει ήμουν πολύ πολύ ευχαριστιμένη καθώς το πρωί που την αφαιρούσα ένωθα οτι μου έχει "τραβήξει" το πρόσωπο. Τώρα που την ξαναπήρα εκτός οτι το προιόν δεν βγαίνει πολύ εύκολα από την συσκευασία, το πρωί που το αφαιρώ δεν νιώθω καθόλου αυτό το τράβηγμα. Θα της ξαναδώσω άλλη μια ευκαιρία ομως..
Πολύ ωραία μάσκα νύχτας. Κοιμήθηκα φορώντας την όλη νύχτα, η μάσκα έμεινε υπέροχα στο πρόσωπό μου, το πρωί το δέρμα μου ήταν όμορφο, ενυδατωμένο. Ήταν πολύ εύκολο στην εφαρμογή και την αφαίρεση, αλλά πρέπει να προσέχεις πού έχεις μαλλιά και φρύδια. Σίγουρα θα αγοράσω κι άλλες.
Αυτή η μάσκα είναι μια πραγματική ανακάλυψη. Είμαι τόσο χαρούμενη!
Ένα από τα καλύτερα προϊόντα για το βράδυ που έχω χρησιμοποιήσει ποτέ. Δεν ερεθίζει το δέρμα μου και το ενυδατώνει τέλεια. Το πρωί, το πρόσωπό μου φαίνεται υγιές, απαλό και ευχάριστο στην αφή. Σίγουρα θα το ξαναχρησιμοποιήσω.
Η μάσκα λειτουργεί, την εφαρμόζω στις ρυτίδες πάνω από τη μύτη και ανάμεσα στα μάτια, κάτι που λειαίνεται όμορφα. Δεν έχω δοκιμάσει να την κρατήσω στο πρόσωπό μου όλο το βράδυ, την βάζω το πρωί. Η υφή είναι πιο πηχτή, αλλά εξασθενεί. Και θα ήθελα το χρώμα, επειδή δεν το βλέπεις.
Αυτή η μάσκα είναι πραγματικά από τις αγαπημένες μου.
Σούπερ μάσκα. Ενυδατική, αν δεν τη θέλετε το βράδυ, μπορείτε να την αφήσετε για 3-4 ώρες για να στεγνώσει καλά και να έχετε μια όμορφη λάμψη. Μπορώ επίσης να τη συστήσω και για άνδρες για το σχήμα.
Η Medicube έχει γίνει η μάρκα που χρησιμοποιώ περισσότερο. Αυτή η μάσκα ενυδατώνει υπέροχα το δέρμα μου. Την έβαλα δύο φορές το βράδυ, αλλά το δέρμα μου ήταν πολύ ξηρό. Έτσι άρχισα να τη χρησιμοποιώ για 2 ώρες το βράδυ, μετά απλώς την αφαιρώ, εφαρμόζω ορό, κρέμα και το δέρμα μου είναι εκπληκτικά απαλό και ευχάριστο στην αφή. Ένα σπρέι θα ήταν αρκετό μετά τη μάσκα και αυτό είναι όλο.
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος