Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.


Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 21
Ο ορός έχει μια ευχάριστη υφή τζελ, τσούζει ελαφρώς μετά την εφαρμογή. Τον χρησιμοποιώ μέρα παρά μέρα κατά τη διάρκεια της βραδινής μου ρουτίνας. Το δέρμα είναι πιο σφριγηλό, με πιο υγιή όψη, χάρη στον ορό και τα άλλα συστατικά απορροφώνται καλύτερα. Την επόμενη φορά σίγουρα θα δοκιμάσω το 7500.
Χρησιμοποιώ αυτό το προϊόν σχεδόν ένα χρόνο, αυτό είναι το τρίτο μου βαζάκι. Το χρησιμοποιώ το βράδυ ως ενισχυτικό, μετά το οποίο εφαρμόζω έναν άλλο ορό για να ενισχύσω την επίδρασή του. Το δέρμα μετά τις βελόνες είναι πραγματικά αποκατεστημένο, ελαστικό, περιποιημένο. Τσουάζει λίγο, αλλά μετά από ένα λεπτό όλα περνούν. Το αποτέλεσμα επιμένει ακόμα και το πρωί, οι βελόνες είναι ελαφρώς αισθητές.
Είμαι ικανοποιημένος, το χρησιμοποιώ δύο φορές την εβδομάδα.
Άκουσα για αυτή τη διαδικασία από μια αισθητικό. Ήμουν πολύ περίεργη για το προϊόν. Ταυτόχρονα, φοβόμουν λίγο τον πόνο. Αλλά πρέπει να πω ότι δεν υπήρχε πόνος - θα προτιμούσα να το χαρακτηρίσω ως στιγμιαία ενόχληση, αλλά το αποτέλεσμα είναι τεράστιο! Οι πόροι στενεύουν, το δέρμα είναι σφριγηλό, υγιές, ελαστικό! Λατρεύω την εφαρμογή το πρωί μετά το βράδυ. Αντίο ρυτίδες! 😉
Πήρα το πιο αδύναμο για δοκιμή, ανησυχούσα αν θα μπορούσα να διαχειριστώ το «τσούξιμο στο δέρμα», αλλά είναι απολύτως διαχειρίσιμο. Ο ορός δεν περιέχει άρωμα, έχει απαλή υφή τζελ και το δέρμα είναι όμορφα σφιγμένο και θρεμένο μετά από αυτό. Το χρησιμοποιώ το βράδυ και αφού εξαντληθεί, θα επιλέξω και το «ισχυρότερο».
Χρησιμοποιώ αυτό το προϊόν εδώ και 2 μήνες. Ήμουν πολύ περίεργη γι' αυτό. Αυτή είναι η πρώτη μου εμπειρία με μικροβελόνες. Το δέρμα μου είναι ευαίσθητο με τάση για έκζεμα και πρέπει να πω ότι δεν είχα καμία άσχημη αντίδραση στον ορό στο δέρμα μου. Μπορείτε να νιώσετε τις μικροβελόνες στο δέρμα σας κατά την εφαρμογή, αλλά είναι απολύτως υποφερτό. Χρησιμοποιώ τον ορό μόνο το βράδυ. Το πρωί το δέρμα μου είναι πάντα απαλό στην αφή. Δεν παρατηρώ πλέον ορατές αλλαγές στο δέρμα μου. Είμαι 30+. Σίγουρα θα το συνιστούσα να το δοκιμάσετε.
Υπεροχος Αναπλαστικός ορός, το θερμα γινεται πιο λειο σε συντομο διαστημα!
Το αγόρασα λόγω των καλών κριτικών και είναι το αγαπημένο μου προϊόν! Ανησυχούσα ότι θα με τσούξει, αλλά δεν το νιώθω καν με την παλαιότερη έκδοση. Το χρησιμοποιώ για πάνω από 3 εβδομάδες και υπάρχουν πολύ λιγότερα μαύρα στίγματα. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα!
Χρησιμοποιώ αυτόν τον ορό εδώ και περίπου δύο μήνες. Την πρώτη φορά, μία φορά την εβδομάδα, και τώρα δύο φορές. Έχω μικτή επιδερμίδα. Δυσκολεύομαι με την ακμή, την οποία έχω καταφέρει να ελέγξω αρκετά καλά, αλλά χάρη σε αυτόν τον ορό, έχω επιτέλους τελειοποιήσει το αποτέλεσμα μιας καθαρής επιδερμίδας, απαλλαγμένης από σπυράκια και φραγμένους πόρους. Δίνει στην επιδερμίδα μου μια όμορφη λάμψη και επιτρέπει στα συστατικά από τα επόμενα προϊόντα περιποίησης να διεισδύσουν βαθύτερα και να δράσουν καλύτερα. Δεν τσούζει καθόλου, ή έχω καλή ανοχή σε αυτό. Συνολικά, τον συνιστώ ανεπιφύλακτα!
Μου αρέσει πολύ ο ορός. Είχα χρησιμοποιήσει τον ορό με μικροβελόνες από την VT cometics στο παρελθόν, είναι επίσης εξαιρετικός, αλλά ήθελα να δοκιμάσω και αυτή τη μάρκα. Το δέρμα είναι υπέροχα λείο μετά από αυτόν, αλλά χρειάζεται καλή ενυδάτωση μετά τον ορό.
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος