Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.



Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 17
Το χρησιμοποιώ ως αντηλιακο σώματος. Προστατεύει απο τον ήλιο αλλα αφηνει μια ωραια υφή στο δέρμα. Δεν κολλάει στα ρούχα και στο μαγιό και δινει την ενυδάτωση που το δέρμα μας χρειαζεται κατα την έκθεση στον ήλιο.
Μου αρέσει το SPF, δεν φράζει τους πόρους μου, σε αντίθεση με τις περισσότερες άλλες. Το πιο θαμπό, ευαίσθητο δέρμα με τάση για ακμή και κάθε είδους εξανθήματα θα το εκτιμήσει. Επιπλέον, έχει ένα ευχάριστο άρωμα και μετά από λίγο καιρό προσφέρει πραγματικά ματ αποτέλεσμα, θα είναι ιδανικό για το καλοκαίρι ακόμα και χωρίς κρέμα BB. :)
Συστήνω ανεπιφύλακτα αυτό το SPF για λιπαρό δέρμα. Συνήθιζα να χρησιμοποιώ άλλα, αλλά δεν ταίριαζαν στο λιπαρό μου δέρμα και είχα κυρίως ακμή. Με αυτό το SPF βελτιώθηκε η όψη και το πιο σημαντικό δεν γυαλίζω, χρειάζεται λίγα λεπτά για να απορροφηθεί.
Το χρησιμοποίησα 3 φορές μέχρι τώρα. Η πρώτη ήταν σοκαριστική, μύριζε σαν καρπούζι. Μου άρεσε η μυρωδιά, αλλά θα προτιμούσα να είναι χωρίς μυρωδιά. Λοιπόν, στην αρχή έλαμπε και απογοητεύτηκα, υποτίθεται ότι θα είχε ματ αποτέλεσμα. Αλλά μετά από λίγα λεπτά είχε το αποτέλεσμα που ήθελα. Δεν έβαλα μακιγιάζ και νομίζω ότι έκανε το δέρμα μου πιο χλωμό. Σαν να μην εξαφανίστηκε η λευκότητα, αλλά δεν ήταν η περίεργη λευκή απόχρωση που δεν μας αρέσει σε όλους. Ήταν μια χαρά. Μια άλλη μέρα έβαλα μακιγιάζ (χρησιμοποιώ μόνο μακιγιάζ σε μορφή πούδρας) και ήταν υπέροχο. Διατηρεί το δέρμα μου ματ για ώρες. Μου αρέσει πολύ. Εξάλλου, νομίζω ότι θα είναι το αγαπημένο μου SPF τώρα και δεν θα ψάξω για άλλο! Έχω δοκιμάσει πολλά: skin1004, purito, misson, benton, beauty of joseon beige και blue one... Είναι όλα καλά αλλά αφήνουν μια λαμπερή απόχρωση και ως λιπαρή κοπέλα δεν μου άρεσε.
Αυτή η κρέμα είναι πολύ ευχάριστη, έχει ελαφρώς πιο αραιή υφή, αλλά είναι απλώς θέμα συνήθειας. Απορροφάται εύκολα και γρήγορα από το δέρμα, δεν αφήνει λιπαρότητα ή λευκά σημάδια και απλώνεται πολύ εύκολα. Μπορείτε να εφαρμόσετε υγρό μακιγιάζ και μακιγιάζ σε μορφή πούδρας σχεδόν αμέσως. Έχω κανονική έως μικτή επιδερμίδα, στα 40 μου και μου ταιριάζει υπέροχα.
Μου αρέσει πολύ αυτό το spf, έχει λίγο ματ αποτέλεσμα.
Το πρόβλημα που έχω με πολύ SPF είναι ότι δημιουργεί ένα στρώμα που μοιάζει με καθρέφτη στο μικτό έως λιπαρό δέρμα μου - ένα λαμπερό και κολλώδες στρώμα που χειροτερεύει κατά τη διάρκεια της ημέρας. Έψαχνα λοιπόν ένα προϊόν που θα προστατεύει το δέρμα μου από τον ήλιο αλλά δεν θα καταστρέφει το μακιγιάζ μου, γιατί τότε τείνω να μην χρησιμοποιώ SPF. Αγόρασα αυτό το γάλα με βάση τις κριτικές και σίγουρα δεν το μετανιώνω. Αν και με εξέπληξε η διμεθικόνη σιλικόνης στη σύνθεση, δεν έχω παρατηρήσει καμία αρνητική επίδραση στο δέρμα μου μέχρι στιγμής. Το γάλα είναι πραγματικά πολύ υγρό, προσοχή, ανακατέψτε το καλά πριν το χρησιμοποιήσετε! Ταυτόχρονα όμως είναι πολύ ελαφρύ και σχεδόν δεν ξέρεις ότι το έχεις στο δέρμα σου, που είναι ακριβώς η αίσθηση που ήθελα. Φοράω μακιγιάζ σχεδόν κάθε μέρα και το foundation μου ταιριάζει πολύ με αυτό το SPF, σχεδόν σαν να ήταν αυτό το SPF primer (ίσως λόγω της περιεκτικότητας σε σιλικόνη) - δημιουργεί μια ομοιόμορφη υφή στο δέρμα, πάνω στο οποίο το μακιγιάζ προσκολλάται καλά. Δεν επαναλαμβάνω το μακιγιάζ κατά τη διάρκεια της ημέρας, οπότε δεν μπορώ να το βαθμολογήσω από αυτή την άποψη. Αλλά σίγουρα δεν έχω ασπροπρόσωπο μετά από ένα παλτό. Διαφορετικά, είμαι ικανοποιημένος, προτείνω το προϊόν. Αυτή είναι η πρώτη μου εμπειρία με τη μάρκα Missha και θα ήθελα πολύ να τη δοκιμάσω ξανά στο μέλλον. Η συσκευασία είναι πολύ χαριτωμένη 😍
Απαλή κρέμα με SPF. Δεν αφήνει λευκά σημάδια στο δέρμα και δεν είναι λιπαρό.
Αυτό είναι το αγαπημένο μου αντηλιακό εδώ και σχεδόν 2 χρόνια. Το δέρμα μου είναι πολύ λιπαρό, αλλά αυτό κάνει το σύνολο να φαίνεται όμορφο. Μετά την επαναφορά γίνεται λίγο πιο άσπρο, αλλά δεν με ενοχλεί, το λατρεύω.
Λατρεύω απόλυτα αυτό το SPF και συνεχίζω να το επιστρέφω. Έχω λιπαρό δέρμα, που δεν ταιριάζει με κανένα δείκτη προστασίας, γιατί μετά από λίγες ώρες με πιο λιπαρά προϊόντα στο πρόσωπό μου μοιάζω με λαδόκολλα :D Αυτός ο δείκτης προστασίας έχει ματ αποτέλεσμα, βελούδινο, καθόλου λιπαρό και λειτουργεί καλά με το μακιγιάζ ή απόχρωση προσώπου. Δεν μουτζουρώνει, δεν καίει τα μάτια μου, ούτε καν φράζει τους πόρους μου. Μέγιστη ικανοποίηση!
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος