Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.

Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 15
Ποτέ, μα ποτέ, δεν απογοητεύτηκα όταν αγόρασα κάποιο προϊόν Missha. Αγόρασα αυτό το λάδι επειδή χρειαζόμουν ένα καθαριστικό. Μετά από λίγες μόνο χρήσεις, αποδείχθηκε θαύμα. Έχει ευχάριστο άρωμα, αφαιρεί τέλεια ακόμη και το πιο δύσκολο μακιγιάζ και έχει πολύ ευχάριστη υφή. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα.
Ένα απαλό λάδι που αφαιρεί σε βάθος ακόμη και το έντονο μακιγιάζ χωρίς να αφήνει την επιδερμίδα ξηρή. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα!
Αυτό είναι το καλύτερο λάδι καθαρισμού που έχω δοκιμάσει, καθαρίζει τα πάντα χωρίς να αφήνει το δέρμα σας ξηρό ή λιπαρό.
Με εξέπληξε πραγματικά η μεγάλη συσκευασία, σίγουρα θα διαρκέσει πολύ καιρό, σύμφωνα με την περιγραφή το προϊόν θα είναι τέλειο, ανυπομονώ να το δοκιμάσω.
Εξακολουθώ να προτείνω οποιοδήποτε καθαριστικό με βάση το λάδι από την Missha. Είναι εύκολο στη χρήση, δεν αφήνει το πρόσωπό σας λιπαρό μετά. Αφαιρεί το αδιάβροχο μακιγιάζ.
Έχω πιθανώς παραγγείλει αυτό το λάδι για την έφηβη κόρη μου τουλάχιστον τρεις φορές, ίσως και περισσότερες. Καθαρίζει τους πόρους της τέλεια. Και η ίδια η κόρη μου λέει ότι δεν θα μπορούσε να σκεφτεί καλύτερο λάδι για προβληματικό δέρμα.
Αν ακόμα προσπαθείς να αποφασίσεις ποιο λάδι καθαρισμού να πάρεις, πάρε αυτό, σίγουρα ένα αν το έχεις χρησιμοποιήσει ποτέ. Πήρα όλο το αδιάβροχο μακιγιάζ μου με μία κίνηση.
Δεν είναι ένα θαυματουργό καθαριστικό όπως το βλέπετε σε διάφορα βίντεο, αλλά κάνει τη δουλειά του τέλεια. Έχω μικτό δέρμα με τάση ακμής και από τότε που χρησιμοποιώ αυτό το λάδι καθαρισμού στη ρουτίνα μου, το δέρμα μου είναι καθαρό, οι πόροι μου είναι αισθητά λιγότερο φραγμένοι και δεν ξεσπάω σχεδόν ποτέ.
Το χρησιμοποιώ για τη ρουτίνα bapi gua sha. Το προϊόν είναι εξαιρετικό, το συνιστώ σε όλους. Η μυρωδιά είναι επίσης νόστιμη, το σχέδιο είναι καθαρό.
Ένα πολύ ωραίο λάδι που είναι πολύ απαλό στο δέρμα. Δεν τσούζει τα μάτια και δεν ερεθίζει. Μετά την επαφή με το νερό, γίνεται λευκό. Δεν αφρίζει και έχει ένα λεπτό και ευχάριστο άρωμα. Πολύ καλό για ντεμακιγιάζ και καθαρισμό δέρματος σε δύο στάδια. Πολύ αποδοτικό και οικονομικά αποδοτικό. Νομίζω ότι θα επανέλθω σε αυτό.
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος