Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.





Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 17
Αυτή η κρέμα από την Mizon είναι το νέο μου αγαπημένο πράγμα στη ρουτίνα περιποίησης της επιδερμίδας μου! Περιέχει έως και 90% διήθημα έκκρισης μαύρου σαλιγκαριού + νιασιναμίδη και 20 εκχυλίσματα μαύρων φυτών, τα οποία ενυδατώνουν, καταπραΰνουν και βοηθούν στην επούλωση μικρών ατελειών. Η υφή της είναι κρεμώδης, αλλά όχι βαριά - απορροφάται γρήγορα, δεν αφήνει κολλώδη μεμβράνη και το πρωί η επιδερμίδα είναι απαλή, ενυδατωμένη και φρέσκια. Είναι ιδανική κάτω από το μακιγιάζ και ως κρέμα νύχτας. Η επιδερμίδα μου φαίνεται πιο ομοιόμορφη, οι λεπτές γραμμές είναι λιγότερο ορατές και συνολικά φαίνεται πιο υγιής. Μια πολύ καλή επιλογή για μικτό έως ξηρό δέρμα, ευαίσθητο ή δέρμα που χρειάζεται αναγέννηση. Την προτείνω ανεπιφύλακτα! 👍
Ελαφριά υφή, απορροφάται γρήγορα και κάνει τη δουλειά του, αλλά δεν βλέπω κάποια επιπλέον αποτελεσματικότητα και επομένως δεν θα το αγοράσω ξανά. Και πάλι, απλώς το δέρμα μου έχει κακομάθει με πολλά είδη προϊόντων και ποικίλα συστατικά. Προφανώς αυτά απλά δεν μου κάνουν.
Η κρέμα απορροφάται γρήγορα, δεν αφήνει λιπαρό δέρμα ή δυσάρεστα υπολείμματα, κάτι που είναι υπέροχο. Ωστόσο, μετά από τρεις εβδομάδες χρήσης, δεν βλέπω καμία βελτίωση, δεν έχω παρατηρήσει καμία επιπλέον ενυδάτωση και νιώθω ότι με ξηραίνει.
Απορροφάται γρήγορα, κάτι που δεν μου αρέσει πολύ. Αυτό μου φαίνεται λιγότερο αποτελεσματικό. Αλλά ενυδατώνει καλά :-)
Μια πολύ καλή ενυδατική κρέμα που δεν αφήνει κολλώδη αίσθηση και απορροφάται καλά στο δέρμα. Λίγο πάει πολύ, έτσι θα διαρκέσει για πολύ καιρό.
Δεν είναι κακή κρέμα, αλλά δεν θα την αγοράσω ξανά. Έχει πιο πηχτή υφή, αρκεί λίγο. Ωστόσο, όσο και να απλώσω, πάντα «κάθεται» στο δέρμα μου για λίγο, συνήθως του κάνω μασάζ για περίπου 2 λεπτά πριν το απορροφήσει το δέρμα μου και δεν φαίνεται πλέον η λευκή στρώση. Αφήνει λίγο κολλώδες συναίσθημα, όχι τόσο ενοχλητικό αλλά όχι και το καλύτερο.
Μου άρεσε η κρέμα
Η κρέμα αγοράστηκε για τον μπαμπά μου, που συνήθως δεν του αρέσει τίποτα που πρέπει να μπαίνει στο πρόσωπό του, αλλά του άρεσε πολύ αυτή! :) Έχει ένα λεπτό άρωμα και η συνοχή του θυμίζει ελαφρύ τζελ, που το κάνει αποτελεσματικό! Ο παραλήπτης το χρησιμοποιεί τακτικά και το εκτιμά :)
Ενυδατώνει, απορροφάται γρήγορα και απλώνεται καλά.
Η πολύ λεπτή και σχεδόν gel δομή της κρέμας μου ταιριάζει (που ψάχνει για μια πραγματικά παχύρρευστη κρέμα, αυτή δεν θα του ταιριάζει), ενυδατώνει τέλεια, τη χρησιμοποιώ πρωί και βράδυ. Δεν αφήνει αίσθηση λιπαρότητας στο δέρμα, απορροφάται γρήγορα. Δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα χειμώνα με κρύο και αέρα, θα δω αν θα είναι αρκετό. Σε κάθε περίπτωση, το εκζεματικό δέρμα μου το λατρεύει.
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος