Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.





Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 21
Η μαμά μου κι εγώ τη χρησιμοποιούμε πάνω από ένα χρόνο τώρα αδιάκοπα. Είναι σίγουρα η καλύτερη μάσκαρα που έχουμε χρησιμοποιήσει ποτέ. Δεν μουτζουρώνει κάτω από τα μάτια και τονίζει υπέροχα τις βλεφαρίδες.
Τέλεια! Το συνιστώ! Το αγόρασα ήδη για τρίτη φορά.
Είναι στην πραγματικότητα αδιάβροχη. Έχω αλλεργίες και συχνά "κλαίω" 😉 Η μάσκαρα δεν ξεφλουδίζει, δεν μουτζουρώνει και δεν τσαλακώνει. Σχηματίζει και μακραίνει ελαφρώς τις βλεφαρίδες όμορφα, ακριβώς το φυσικό αποτέλεσμα που ήθελα.
Το βουρτσάκι έχει contouring και εφαρμόζει υπέροχα τη μάσκαρα. Επιμηκύνει και καμπυλώνει ελαφρώς τις βλεφαρίδες μου, και έχω εντελώς ίσιες βλεφαρίδες, οπότε ουάου. Είμαι επίσης ενθουσιασμένη γιατί μπορώ να δω διαφορά στην ανάπτυξη των βλεφαρίδων μου, ενώ το χρησιμοποιώ μόνο για περίπου ένα μήνα.
Για χρόνια ήμουν πιστή σε μια άλλη μάσκαρα, αλλά αυτή την αντικατέστησε. Έχει υπέροχη υφή, βουρτσάκι και παρόλο που πολλές μάσκαρα με ενοχλούν και μου τσούζουν τα μάτια, αυτή δεν αποτελεί πρόβλημα. Δίνει πολύ ωραίο όγκο στις βλεφαρίδες μου και μου αρέσει πολύ. Της δίνω ένα αρνητικό αστέρι γιατί παρόλο που η περιγραφή λέει ότι είναι αδιάβροχη, σίγουρα δεν είναι.
Επιτέλους, μια μάσκαρα που δεν σβήνει τις βλεφαρίδες σας, δεν θρυμματίζεται και διαρκεί 12 ώρες :)
Αγόρασα αυτή τη μάσκαρα αφού δεν μπόρεσα να βρω πουθενά την αγαπημένη μου Fixxycara και παρόλο που δεν είναι τόσο καλή όσο αυτή, είμαι αρκετά ικανοποιημένη. Διαρκεί όλη μέρα χωρίς να μουτζουρώνει, αλλά προσωπικά, τη στιγμή της εφαρμογής, ισιώνει πλήρως τις βλεφαρίδες μου ακόμα και μετά τη χρήση ψαλιδιών. Πρέπει να χρησιμοποιώ ψαλίδια μόνο μετά την εφαρμογή της μάσκαρα, κάτι που φοβάμαι ότι μακροπρόθεσμα δεν είναι και το καλύτερο για τις βλεφαρίδες μου. Ωστόσο, αν κάποιος δεν έχει πρόβλημα με αυτό, είναι μια εξαιρετική επιλογή.
Το δοκίμασα, είναι πραγματικά υπέροχο, και το βουρτσάκι είναι επίσης καλό. Το συνιστώ! Ευχαριστώ για τα χείλη 🥰
Το καλύτερο που μου συνέβη είναι ότι έχω δοκιμάσει πολλές μάσκαρα και αυτή είναι η αγαπημένη μου, μακραίνει τις βλεφαρίδες υπέροχα και μπορείτε επίσης να τη χρησιμοποιήσετε για να εξαλείψετε τον όγκο, δεν ξεφλουδίζει, κάτι που είναι ιδανικό για υψηλές θερμοκρασίες, μετά από ένα μήνα χρήσης παρατήρησα την ανάπτυξη των βλεφαρίδων μου και την πιο δυνατή δομή τους, τη συνιστώ ανεπιφύλακτα, είναι θαύμα ☺️✨
Αυτή είναι η καλύτερη μάσκαρα που έχω χρησιμοποιήσει ποτέ. Δίνει υπέροχο όγκο, δεν μουτζουρώνει. Το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό.
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος