Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.










Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 7
Αυτές οι νιφάδες είναι πολύ ζουμερές και ευχάριστες. Τις φυλάω στο ψυγείο. Κάνουν αυτό που υποτίθεται ότι κάνουν οι νιφάδες, αλλά τίποτα το ιδιαίτερο. Το μόνο μου πρόβλημα με αυτές είναι ότι πρέπει να τις μετακινήσω προς τα πάνω δύο ή τρεις φορές πριν κολλήσουν σωστά.
Τα τακάκια είναι γεμιστά. Έχει κανείς σπάτουλα για να τα αφαιρέσει; Εμένα μου είναι γλιστερά και όταν τα εφαρμόζεις για πρώτη φορά, αν στέκεσαι όρθιος, γλιστράνε προς τα κάτω, πρέπει να ξαπλώνεις. Έτσι, αφού τα εφαρμόσεις, μου καίνε, οπότε θα δούμε πώς θα πάει και ποιο θα είναι το αποτέλεσμα μετά από μερικές χρήσεις. Σίγουρα αξίζει να τα χρησιμοποιήσεις, ακόμα και για χαλάρωση, σταματώντας για λίγο και κλείνοντας τα μάτια σου😁
Εξαιρετικό προϊόν, μπορείτε να δείτε βελτίωση στην εμφάνιση του δέρματός σας αμέσως μετά την εφαρμογή του
Τα επιθέματα ματιών είναι πραγματικά καλά, κάτι που είναι σημαντικό για μένα, δεν καίγονται μετά την εφαρμογή, κάτι που έχω βιώσει και με άλλες μάρκες, και το πιο σημαντικό, κρατούν καλά, δεν γλιστρούν στο πρόσωπο και λειαίνουν όμορφα την περιοχή των ματιών. Σας προτείνω να τα δοκιμάσετε.
Οποιοδήποτε προϊόν πρέπει να χρησιμοποιείται τακτικά για μεγάλο χρονικό διάστημα, επομένως δεν μπορώ να το κρίνω 100% αυτή τη στιγμή. Μοιάζει με ένα πολλά υποσχόμενο προϊόν. Τα επιθέματα υδρογέλης εφαρμόζονται κανονικά όπως όλα τα άλλα - απαιτεί λίγη επιδεξιότητα και υπομονή. Το προϊόν είναι πολύ εμποτισμένο σε ένα αποτελεσματικό υγρό, γεγονός που κάνει τα έμπλαστρα ακόμα πιο ολισθηρά και λίγο αδέξια. Προσωπικά, θεώρησα ότι είναι καλύτερο να εφαρμόζω όσο το δυνατόν γρηγορότερα και να προσαρμόζω μόνο ελαφρά, χωρίς να μετακινώ πολύ τα μπαλώματα στο πρόσωπό μου. Μετά την πρώτη χρήση, η αίσθηση στο πρόσωπο είναι ευχάριστη, χαλαρωτική και η επιδερμίδα περιποιείται και ενυδατώνεται. Το αποτέλεσμα στις ρυτίδες δεν θα φανεί αμέσως, φυσικά, αλλά ελπίζω να μείνω ικανοποιημένος. Αυτό που είναι πιο σημαντικό είναι ότι δεν ερεθίζει το δέρμα γύρω από τα μάτια ή τα ίδια τα μάτια. Η συσκευασία είναι στάνταρ. Αποτρέπει το στέγνωμα του προϊόντος. Σίγουρα προτείνω να το δοκιμάσετε.
Είναι εξαιρετικοί. Μετά τη χρήση, το δέρμα ενυδατώνεται και οι μαύροι κύκλοι είναι πιο θολοί. το προτείνω.
Λατρεύω αυτά τα μπαλώματα ματιών, από τότε που τα έχω, οι σακούλες κάτω από τα μάτια μου έχουν υποχωρήσει....Έχω πρόβλημα με καστανά και μάλλον πρησμένα βλέφαρα, αλλά καθώς άρχισα να τα χρησιμοποιώ, οι σακούλες σταδιακά εξαφανίστηκαν, αν και το καφέ η περιοχή είναι ακόμα εκεί, αλλά είναι λίγο πιο απαλό ... κρίμα που δεν έβγαλα φωτογραφία πριν και μετά τη χρήση των επιθεμάτων, σίγουρα προτείνω αυτά τα έμπλαστρα σε κάθε γυναίκα που έχει πρόβλημα με σακούλες κάτω από τα μάτια :- )
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος