Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.



Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 17
Το νούμερο ένα για μένα εδώ και δεν θυμάμαι πόσα χρόνια. Απολεπίζει τέλεια, δεν ερεθίζει και αφήνει την επιδερμίδα απαλή.
Ένα απαλό αλλά πραγματικά αποτελεσματικό peeling. Είναι ένα φρέσκο τζελ, πλούσιο σε βιταμίνες, ενυδατικό και λαμπερό. Είναι ευχάριστο στη χρήση, δεν ερεθίζει και δεν αφήνει ξηρό δέρμα, αλλά μάλλον υπέροχο 💗 το καλύτερο που έχω χρησιμοποιήσει μέχρι στιγμής. Ένα εξαιρετικό προϊόν που το συνιστώ ανεπιφύλακτα.
Αυτό είναι ένα εξαιρετικό peeling, δεν τσούζει, αφήνει το δέρμα πραγματικά λείο και καθαρό, είμαι ενθουσιασμένη! Είναι πραγματικά υπέροχο.
Αυτό είναι αυτή τη στιγμή το αγαπημένο μου peeling με ένζυμα. Απολεπίζει υπέροχα χωρίς να ερεθίζει το δέρμα και έχει ένα ευχάριστο άρωμα λεμονιού. Το αγοράζω τακτικά.
ευχάριστο άρωμα εσπεριδοειδών, απολεπίζει καλά
Το προϊόν αφαιρεί όμορφα τα νεκρά κύτταρα του δέρματος και αφήνει το πρόσωπο ανανεωμένο. Μου αρέσει πολύ που έχει αντλία, η οποία διευκολύνει τη δόση του προϊόντος, αλλά πρέπει να προσέχετε να μην βουλώσει (όταν στεγνώσει). Το άρωμα... σε όποιον αρέσει, δεν μου πάει καθόλου (μου θυμίζει γάλα καθαρισμού ;( ) Η τιμή φαίνεται πολύ υψηλή, υπάρχουν παρόμοια προϊόντα από άλλες μάρκες (που δίνουν το ίδιο αποτέλεσμα) και είναι πολύ φθηνότερα. Το καλλυντικό είναι πραγματικά εντάξει, αλλά μάλλον δεν θα το επιστρέψω, εκτός αν είναι σε πολύ καλή τιμή (τότε θα ξεπεράσω τη μυρωδιά του λεμονιού) :D
Όταν εφαρμόζεται στο δέρμα, σχηματίζονται μικρές νιφάδες. Μετά το πλύσιμο, το δέρμα είναι απαλό, λείο και λαμπερό. Το τζελ μυρίζει ήπια εσπεριδοειδή και δεν στεγνώνει. Είναι υπέροχο για μένα, γιατί είναι καλά ανεκτό από το ξηρό δέρμα μου, που δεν άντεχε άλλα peeling.
Αυτό το προϊόν μου το σύστησε η κυρία που μου έκανε τα μόνιμα φρύδια και είδε την επιδερμίδα μου. Μου είπε "δοκίμασέ το" και θα σου κάνει 3 peeling και το δέρμα σου θα βελτιωθεί. Δεν το πίστευα, αλλά ο έπαινος της με έκανε να αγοράσω κάτι. Όχι 3 φλούδες. Μετά από 1 συνεδρία είδα το αποτέλεσμα και ήταν απίστευτο. Δεν είχα ποτέ τέτοιο προϊόν. Η τιμή μπορεί να μην είναι φθηνή, αλλά νομίζω ότι είναι αποτελεσματική, σε ευχαριστώ που έκανες τα φρύδια μου από αυτήν την κυρία.
Το χρησιμοποιώ εδώ και πολύ καιρό. Λειτουργεί πολύ καλά για το δέρμα μου. Το μόνο μειονέκτημα που παρατηρώ μερικές φορές είναι η συσσώρευση απολεπισμένης επιδερμίδας στα μαλλιά γύρω από τη γνάθο. Αλλά η σωστή τεχνική και η κατάσταση δεν επαναλαμβάνεται.
Μου αρέσει πολύ αυτό το peeling. Το άρωμα του λεμονιού δεν είναι τόσο έντονο όσο νόμιζα, οπότε αφήνει ένα ωραίο άρωμα. Με μια μικρή ποσότητα προϊόντος το δέρμα σας θα φαίνεται λείο και ανανεωμένο. Ίσως είναι πολύ απαλό για κάποιον που έχει ακμή ή πιο συγκεκριμένες ανάγκες, αλλά είναι τέλειο για μια εβδομαδιαία αφαίρεση νεκρού δέρματος ~
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος