Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.



Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 27
Μια ωραία, ελαφριά κρέμα, αλλά σίγουρα ΔΕΝ ΕΝΥΔΑΤΩΝΕΙ, μπορείς να τη χρησιμοποιήσεις στο δέρμα σου ως πρώτη στρώση, αλλά σίγουρα θα πρέπει να την συμπληρώσεις με μια ενυδατική κρέμα, τουλάχιστον έτσι είναι για μένα.
Δεν βαραίνει το δέρμα σας, έχει πολύ ευχάριστη αίσθηση και ενυδατώνει αρκετά καλά το ευαίσθητο δέρμα.
Η αγαπημένη μου ενυδατική κρέμα, την συνιστώ. Το μόνο πρόβλημα είναι η συσκευασία της κρέμας, δεν είναι πολύ άνετη.
Η κρέμα έχει εξαιρετικά απαλή, ελαφριά υφή, απορροφάται γρήγορα από το δέρμα και το αφήνει λείο και ενυδατωμένο. Την έχω παραγγείλει ήδη 3 φορές και την έχω συστήσει στους συναδέλφους μου.
Καταπραΰνει, ενυδατώνει και αναζωογονεί υπέροχα την επιδερμίδα. Ιδανικό για μετά την έκθεση στον ήλιο ή όταν η επιδερμίδα είναι ερεθισμένη. Αφήνει την επιδερμίδα απαλή, λεία και λαμπερή.
Ενυδατώνει, καταπραΰνει και θρέφει ταυτόχρονα το προστατευτικό φράγμα. Η υφή του είναι σαν τζελ, ημιδιαφανής και ελαφριά, με ελαφρώς λιωμένη υφή. Αυτό είναι το τρίτο μπουκάλι που αγοράζω.
Είναι μια καλή κρέμα. Δεν με ερέθισε, ενυδάτωσε λίγο το δέρμα μου, αλλά για άτομα με ξηρό δέρμα νομίζω ότι αυτό από μόνο του δεν είναι αρκετό.
Πολύ ευχάριστη, ελαφριά, ελαφρώς δροσιστική κρέμα-τζελ. Απορροφήθηκε τέλεια και δεν άφησε κανένα φιλμ. Ένα απόλυτο "must" για ηλιόλουστες διακοπές. Καταπράυνε πλήρως το δέρμα μου μετά από μια ολόκληρη μέρα στη θάλασσα στον ήλιο και ήταν απαλά δροσερή. Καταπληκτική χαλάρωση για το δέρμα. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα!
Φανταστική κρέμα. Η καλύτερη που έχω δοκιμάσει ποτέ. Ενυδατώνει, δίνει μια όμορφη λάμψη και έχει ένα πολύ ευχάριστο και λεπτό άρωμα. Η υφή είναι βασική, αλλά λειτουργεί 100%. Σίγουρα προτείνω αυτήν την κρέμα σε όλους!
Έχω τάση να έχω ξηρό δέρμα, γι' αυτό χρησιμοποιούσα μόνο αφρό με δοσομετρητή στο παρελθόν. Αλλά αφού δοκίμασα αυτόν τον αφρό στο σπίτι μιας φίλης, τον ερωτεύτηκα με την πρώτη φορά. Δεν ξηραίνει το δέρμα μου και αφαιρεί το μακιγιάζ από το πρώτο λούσιμο. Το συνιστώ 100%.
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος