Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.




Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 37
Αυτό είναι το δεύτερο μπουκάλι που παίρνω και πρέπει να πω ότι είναι το καλύτερο άρωμα που έχω δοκιμάσει ποτέ, επανορθώνει την επιδερμίδα, μειώνει τις ρυτίδες, λειαίνει και ενυδατώνει υπέροχα ❤️❤️
Αυτό είναι ένα εξαιρετικό προϊόν. Μετά από 4 ημέρες είδα ήδη πιο φρέσκο, πιο σφριγηλό και λείο δέρμα προσώπου. Όλες οι συστάσεις
Ένα πλούσιο, ρευστό άρωμα, αρκετά λιπαρό. Για ξηρό, ώριμο δέρμα με τάση για μαύρα στίγματα, μπορεί να προκαλέσει εξάνθημα, ακόμη και σε κανονικό δέρμα λαιμού.
Το Numbuzin είναι το Άγιο Δισκοπότηρο στην περιποίηση της επιδερμίδας μου. Δεν είναι το πρώτο προϊόν Numbuzin που χρησιμοποιώ και σίγουρα δεν θα είναι το τελευταίο! Είναι τέλειο για μένα. Το χρησιμοποιώ δύο φορές την ημέρα και έχω γυάλινη επιδερμίδα.
Ο αγαπημένος μου ορός (essence). Είναι ένα αρκετά λιπαρό γαλάκτωμα, ιδανικό για ξηρό δέρμα. Μπορεί να φράξει τους πόρους στο μικτό δέρμα.
Παράγγειλα το Numbuzin No.9 Essence για πρώτη φορά και ειλικρινά δεν περίμενα κάτι ιδιαίτερο από αυτό — απλώς ήθελα να δοκιμάσω κάτι νέο στην περιποίηση του δέρματος. Αλλά το προϊόν με εξέπληξε ευχάριστα. Η υφή μου φάνηκε ασυνήθιστη στην αρχή — λίγο ελαστική, αλλά καθόλου κολλώδης. Νόμιζα ότι θα ήταν άβολο στο δέρμα, αλλά απορροφάται γρήγορα και συνδυάζεται καλά με την κρέμα, τίποτα δεν σβωλιάζει. Μετά τη χρήση του, το δέρμα είναι πιο ενυδατωμένο και φαίνεται πιο φρέσκο. Νομίζω ότι είναι μια καλή επιλογή για όσους θέλουν ένα απαλό αντιγηραντικό αποτέλεσμα χωρίς να βαραίνουν το δέρμα. Συνολικά, είμαι ικανοποιημένη και πιθανότατα θα το παραγγείλω ξανά.
Παράγγειλα αυτό το essence πριν από μερικές εβδομάδες και ήδη βλέπω ορατό αποτέλεσμα. Το δέρμα μου είναι πιο σφριγηλό, πιο γεμάτο και πάντα απαλό. Το δέρμα είναι λαμπερό και οι λεπτές γραμμές είναι ελαφρώς ορατές. Διαθέτει αντλία εύκολης εφαρμογής που με βοηθά να χρησιμοποιώ μόνο την ποσότητα που χρειάζεται για μία χρήση. Θα το αγοράσω ξανά.
Μου αρέσει πολύ αυτός ο ορός. Αέρινη υφή. Η επιδερμίδα λάμπει.
Ένα πολύ καλό άρωμα. Έχει μάλλον γαλακτώδη υφή, αλλά είναι αρκετά παχύρρευστο. Μετά την εφαρμογή του το βράδυ, το δέρμα είναι σφριγηλό και απαλό το πρωί.
Είμαι πολύ ευχάριστα έκπληκτη από αυτόν τον ορό, αφήνει το δέρμα ενυδατωμένο, απαλό και ορατά πιο λείο. Δεν απορροφάται πολύ γρήγορα, αλλά δεν αφήνει κολλώδες στρώμα.
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος