Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.







Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 26
Ιδανικό για το υπερευαίσθητο δέρμα μου. Ενυδάτωση και απαλή φροντίδα. Μετά τον καθαρισμό, αυτό είναι το 2ο βήμα της ρουτίνας μου. Το πρόσωπό μου είναι ξηρό, ταλαιπωρημένο και επιρρεπές στην ακμή, αλλά βλέπω θετικές αλλαγές. Αυτή είναι η δεύτερη αγορά αυτού του προϊόντος. Το συνιστώ.
Αυτή η τονωτική λοσιόν είναι πραγματικά υπέροχη. Είναι ελαφριά, έχει ένα διακριτικό, ευχάριστο άρωμα και απορροφάται γρήγορα, οπότε δεν χρειάζεται να περιμένω πολύ για να προχωρήσω στο επόμενο βήμα της ρουτίνας μου. Νιώθω την επιδερμίδα μου πιο ενυδατωμένη, καταπραϋμένη και πολύ άνετη μετά τη χρήση της.
Όντως βοηθάει πολύ μετά τον καθαρισμό. Δεν τραβάει καθόλου.
Έχω ξηρό δέρμα και ευαίσθητα μάτια, οπότε το να μην τσούζω τα μάτια μου είναι ανακούφιση.
Η παραγγελία έφτασε πολύ καλά συσκευασμένη, με δείγματα και δώρα. Είναι ένα απαλό και ευχάριστο προϊόν που απορροφάται πολύ καλά. Προσφέρει ενυδάτωση και δεν μου προκάλεσε κανέναν ερεθισμό.
Ενυδατώνει τέλεια, δεν χρειάζεται καν κρέμα.
Αυτή η τονωτική λοσιόν μου συστήθηκε από μια αισθητικό. Με εξέπληξε το πόσο απαλή είναι. Με εξέπληξε λίγο η παχύρρευστη υφή της (όχι σαν νερό, αλλά περισσότερο σαν τζελ, κάτι ασυνήθιστο για τονωτική λοσιόν). Ταυτόχρονα, είναι πολύ απαλή και έχει καλή σύνθεση! Έχω μικτή επιδερμίδα, νιώθω ένα μαλακτικό και καταπραϋντικό αποτέλεσμα μετά την εφαρμογή. Ας δούμε πόσο θα διαρκέσει, μέχρι στιγμής τη χρησιμοποιώ εδώ και μια εβδομάδα και μου αρέσουν όλα.
Το συνιστώ σε όλους με ευαίσθητο δέρμα)
Πολύ αποτελεσματικό και ευχάριστο. Τόσο αυτό όσο και το καταπραϋντικό είναι εξαιρετικά. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα.
Αυτή η τονωτική λοσιόν επιλέχθηκε για μένα από έναν δερματολόγο για το καλοκαίρι. Είναι ελαφριά, με μια μόλις αισθητή ευχάριστη μυρωδιά. Την χρησιμοποιώ για περισσότερο από 2 μήνες δύο φορές την ημέρα και εξακολουθεί να υπάρχει περισσότερο από το μισό στο μπουκάλι. Μου αρέσει πολύ, ενυδατώνει και καταπραΰνει καλά το δέρμα.
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος