Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.


Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 17
Ένα ακόμα καλύτερο ντεμακιγιάζ από το Heimish και το βρήκα υπέροχο.
Είναι ένα από τα κορυφαία balm, απαλό αλλά πολύ αποτελεσματικό ακόμα και για αδιάβροχη μάσκαρα. Έχει ευχάριστο άρωμα και υφή, δεν είναι λιπαρό αλλά με νερό μετατρέπεται σε γαλακτώδη υφή. Θα το ξαναπαραγγείλω!
Το καλύτερο καθαριστικό προσώπου. Δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ καλύτερο. Είναι το καλύτερο για το ξηρό μου δέρμα. Αφαιρεί επίσης υπέροχα το μακιγιάζ. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα.
Το συνιστώ με καθαρή συνείδηση. Αφαιρεί τέλεια το μακιγιάζ. Τα πάει ακόμα και με την αδιάβροχη μάσκαρα. Δεν ερεθίζει. Το δέρμα είναι λείο και ενυδατωμένο. Πολύ αποτελεσματικό. Μια μικρή ποσότητα είναι αρκετή για να πλύνετε το πρόσωπο και τον λαιμό. Σίγουρα θα αγοράσω ξανά αυτό το προϊόν.
Προτείνω το βάλσαμο. Φοβόμουν τη λιπαρή σύσταση, αλλά είναι ευχάριστη και αφαιρεί ακόμη και τη μάσκαρα. Λίγο φτάνει, εφαρμόζει καλά, και μυρίζει ευχάριστα.
Το βάλσαμο μετατρέπεται αμέσως σε ένα πολύ ελαφρύ έλαιο κατά την επαφή με το δέρμα. Δεν τσούζει στα μάτια και απομάκρυνε τέλεια το μακιγιάζ και τη μάσκαρα. Δεν έχω παρατηρήσει ακόμα κακή αντίδραση στο ευαίσθητο δέρμα μου.
καθαρίζει τέλεια το πρόσωπο χωρίς να αισθάνεται σφίξιμο
Κατά τη γνώμη μου, ακόμα καλύτερα, πιο μαλακό από τον Heimish και νόμιζα ότι ο Heimish ήταν κορυφαίος...
Πολύ δροσερό βάλσαμο. Δεν μου αρέσουν τα υδρόφιλα λάδια, οπότε αποφάσισα να δοκιμάσω το βάλσαμο με δική μου ευθύνη και δεν το μετανιώνω ούτε δευτερόλεπτο. Πολύ απαλό και αφαιρεί τέλεια το μακιγιάζ. Τον ερωτεύτηκα.
Ένα συμπαγές βάλσαμο που μετατρέπεται σε βάση λαδιού κατά την επαφή. Καθαρίζει καλά το δέρμα, αλλά δεν είναι για όλους. Να είστε προσεκτικοί εάν έχετε ευαίσθητο δέρμα επιρρεπές στην αφυδάτωση. Το δέρμα μου κοκκίνισε μετά την εφαρμογή, είναι επίσης πολύ λιπαρό και έχει μια πολύ δυσάρεστη μυρωδιά για μένα. Ο συνδυασμός της υπερβολικής λιπαρότητας και της μυρωδιάς με έκανε να το χρησιμοποιήσω τελείως. Επίσης, δεν συνιστώ να το εφαρμόζετε κάθε μέρα, καθώς μπορεί να ερεθίσει το δέρμα. Αν και μου αρέσουν πολύ τα προϊόντα αυτής της μάρκας, με αυτό το προϊόν δήθεν «πάτησα στη λάθος πλευρά».
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος