Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.




Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 288
Μεγάλη ικανοποίηση, ενυδατώνει καλά, πάντα με ηρεμεί, το δέρμα μου το απορροφά αμέσως, και δεν είναι ακριβώς νερό, περισσότερο σαν πιο πηχτή λοσιόν 😂 Είμαι πολύ ικανοποιημένη, είμαι στην τρίτη μου συσκευασία, έχω δοκιμάσει και άλλες τονωτικές λοσιόν αλλά πάντα επιστρέφω σε αυτήν.
Ένα πολύ καλό τονωτικό! Ενυδατώνει και αναζωογονεί τέλεια το δέρμα, χωρίς να προκαλεί ερεθισμό ή τσίμπημα. Μετά από τακτική χρήση, το δέρμα γίνεται πιο απαλό, λείο και με πιο υγιή όψη. Επιπλέον, το τονωτικό έχει ευχάριστη υφή και απορροφάται γρήγορα. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα!
Σας προτείνω
Η καλύτερη τονωτική λοσιόν που έχω χρησιμοποιήσει ποτέ. Έχει πιο πλούσια, πιο ουσιαστική υφή, επομένως δεν τρέχει από τα χέρια σας σαν νερό. Καταπραΰνει άμεσα την επιδερμίδα σας, την ενυδατώνει σε βάθος και αντιμετωπίζει άμεσα τα ξηρά σημεία όπως αυτά στο πηγούνι ή γύρω από τη μύτη σας. Δεν κολλάει και λειτουργεί τέλεια με την υπόλοιπη ρουτίνα περιποίησης της επιδερμίδας σας. Την αγοράζω τακτικά!
Το τονωτικό είναι καταπληκτικό, όμορφη επιδερμίδα, λαμπερό αποτέλεσμα, πολύ καλό κάτω από το μακιγιάζ, το συνιστώ ανεπιφύλακτα ❤️❤️❤️
Κορίτσια, η υφή του τόνερ είναι πολύ ελαφριά, σαν νερό, αλλά σαν να είναι νερό από κάποια λίμνη που γεμίζει το δέρμα. Ενυδατώνει τόσο καλά που μετά από αυτό το δέρμα είναι λαμπερό, περιποιημένο, σαν μετά από μια θεραπεία κομμωτηρίου. Έχω δοκιμάσει πολλά τόνερ, αλλά αυτό είναι το καλύτερο. Για τα χρήματά του είναι απλά μια βόμβα.
Αυτό το τονωτικό είναι ένα μοναδικό προϊόν. Το χρησιμοποιώ αφού πλύνω το πρόσωπό μου, ως πρώτο βήμα, ως ουσία. Αγόρασα το μπουκάλι των 30 ml. Παρά το μικρό του μέγεθος, το προϊόν διαρκεί πολύ καιρό επειδή χρειάζεστε μόνο μια μικρή ποσότητα. Θα αγοράσω το μεγαλύτερο μπουκάλι στο μέλλον. Όσον αφορά την επίδραση στο δέρμα μου, μετά από μόλις δύο ημέρες χρήσης, δεν έχω παρατηρήσει καμία αλλαγή. Ωστόσο, μετά την εφαρμογή, το δέρμα μου είναι ενυδατωμένο και δεν προκαλεί καμία ενόχληση. Αντιθέτως, είναι πολύ άνετο. Όπως όλα τα κορεάτικα προϊόντα, έχει αυτό το επιπλέον κάτι που είναι ευεργετικό για το δέρμα.
Ειλικρινά, δεν παρατήρησα κάποια σημαντική θετική επίδραση, ας μην το χρησιμοποιούσα - είναι καλύτερο μόνο για το δέρμα, αλλά ως καθαριστικό αν κάποιος χρειαστεί να χρησιμοποιήσει τόνερ, νομίζω ότι είναι εντάξει.
Έλαβα μια δωρεάν μινιατούρα, αλλά ήρθε για να μείνει. Είναι απλά φανταστική. Μετά από μια εβδομάδα χρήσης, μπορώ ήδη να δω αποτελέσματα. Το πιο σημαντικό, δεν ξηραίνει το δέρμα μου ούτε προκαλεί αλλεργίες.
Το έλαβα ως δώρο, αλλά μέχρι στιγμής κάνει τη δουλειά του. Απορροφάται γρήγορα και είναι τέλειο κάτω από το μακιγιάζ. Σίγουρα θα παραγγείλω ένα μεγαλύτερο μπουκάλι.
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος