Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.




Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 17
Με λίγα λόγια, είμαι η τελευταία που το δοκίμασε, είναι υπέροχο, είναι ένα ανάλογο της Loreal Profession σε κίτρινο βαζάκι, αλλά με πολύ πιο δροσερή μυρωδιά. Το συνιστώ, θα τα διαλέξω τώρα για την τιμή τους, είναι πολύ παρόμοια. Για τις νεκρές τρίχες, είναι ακριβώς αυτό.
Τα μαλλιά είναι πολύ λεία και λαμπερά από τη ρίζα, και το τριχωτό της κεφαλής αισθάνεται αναζωογονημένο. Μία από τις καλύτερες μάσκες.
Αυτή είναι η καλύτερη αγορά μου! Η μάσκα είναι πολύ ευχάριστη στη χρήση και μυρίζει υπέροχα! Η καλύτερη μάσκα που είχα ποτέ
Αυτή η μάσκα δεν βαραίνει τα μαλλιά και δεν λαδώνει γρήγορα. Τα μαλλιά χτενίζονται πιο εύκολα. Ενυδατώνει απαλά και θρέφει τα μαλλιά. Δεν είναι κατάλληλο για ανοιχτά μαλλιά, οπότε χρειάζεστε κάτι πιο θρεπτικό. Είναι ιδανικό για άβαφα μαλλιά. Μυρίζει υπέροχα.
Έχω μεσαίου μήκους, σγουρά μαλλιά. Η μυρωδιά είναι απίστευτη. Είναι πολύ χοντρή για μένα προσωπικά, αυτό είναι ➕. Την επόμενη μέρα οι μπούκλες μου έγιναν λίγο πιο στεγνές και μετά από 2 μέρες ακόμα πιο στεγνές. Όχι λοιπόν για μπούκλες)
Ανακάλυψα αυτή τη μάσκα στο Μπαλί και χάρηκα πολύ που τη βρήκα εδώ! Η δομή είναι καταπληκτική, έχει πολλά διαφορετικά λάδια, μετά από μία μόνο χρήση μπορείτε να δείτε τη διαφορά, οπότε σας συμβουλεύω στο 100%!!!!! Αγόρασα το μικρό μέγεθος, αυτό το ποσό είναι αρκετό για 3x χρήσεις. Πρόσθεσα φωτογραφίες πριν και μετά:) Χρησιμοποίησα τη μάσκα πριν τη φωτογράφιση και δεν μου φάνηκαν ποτέ καλύτερα!!!
Ήταν αρκετό για μεγάλο αριθμό χρήσεων. Απλώνεται καλά σε όλα τα μαλλιά. Μυρίζει σαν μπανάνα. Ακόμα και μετά από 5 λεπτά υπάρχει ήδη ένα αποτέλεσμα, τα μαλλιά είναι λεία και ενυδατωμένα
Κυριολεκτικά ένα θαύμα για ξηρά σγουρά μαλλιά. Μετά τη χρήση, φαίνονται όμορφα λαμπερά, απαλά στην αφή και μπορούν να χτενιστούν εύκολα. Το μόνο που με ενοχλεί προσωπικά είναι η ιδιόμορφη έντονη μυρωδιά, την οποία πολλοί την αξιολογούν θετικά.
Μου αρέσει πολύ αυτή η μάσκα. Το άρωμα είναι απλά εξωπραγματικό, μπορείτε να το απλώσετε στο τριχωτό της κεφαλής σας και σε όλα τα μαλλιά σας. Είναι πολύ βολικό. Αφήνει τα μαλλιά πολύ απαλά. Χρησιμοποιώ αυτή τη μάσκα εναλλάξ με άλλες μάσκες αυτής της μάρκας. Ανάλογα με το αποτέλεσμα που θέλω να πετύχω.
Θα βαρύνουν όμορφα τα μαλλιά σου. Μετά το στέγνωμα με πιστολάκι με κρέμα της ίδιας μάρκας, οι τρίχες που προεξέχουν κολλάνε παντού και γίνονται λείες😍
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος