Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.




Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 19
καλή οδοντόκρεμα. ήπια, μη επιθετική γεύση, ώστε να μπορούν να τη χρησιμοποιήσουν και τα παιδιά. θα πρέπει να δοκιμάσω και άλλες γεύσεις 🌸🥰
Από τη μία πλευρά, η χορήγηση της πάστας είναι εύκολη και γρήγορη στη χρήση, από την άλλη πλευρά, είναι λιγότερο πρακτική όταν βρίσκομαι στο τέλος της συσκευασίας, είναι δύσκολο να φτάσω στην υπόλοιπη πάστα. Αλλά μου άρεσε ακόμα το προϊόν, η πάστα είναι ευχάριστη και δροσιστική.
Την χρησιμοποιώ σχεδόν ένα χρόνο και για μένα είναι πραγματικά η καλύτερη οδοντόκρεμα. Αφαιρεί όλους τους ρύπους στο μέγιστο βαθμό, αφήνει τα δόντια τέλεια καθαρά και απαλλαγμένα από οδοντική πλάκα για μεγάλο χρονικό διάστημα. Η μυρωδιά και η γεύση είναι πολύ ευχάριστες, χάρη στις οποίες η τρίχρονη κόρη μου λατρεύει να χρησιμοποιεί αυτήν την πάστα. Η συσκευασία με αντλία είναι πολύ πρακτική και μετά από σχεδόν ένα χρόνο τακτικής χρήσης, έχει απομείνει ακόμα το 1/3 της πάστας, κάτι που είναι πολύ πρακτικό και πιο βολικό από οποιαδήποτε συνηθισμένη πάστα της DM.
Αυτή είναι ίσως η πρώτη κορεάτικη οδοντόκρεμα που έχω χρησιμοποιήσει ποτέ. Έχει μια λεπτή υφή τζελ και καθαρίζει τα δόντια σε βάθος. Μου αρέσει που δεν είναι υπερβολικά μέντας, αλλά ευχάριστα ήπια (αν και δεν εντοπίζω νότες λουλουδιών). Η συσκευασία είναι πρακτική αφενός, αλλά όχι αφετέρου, καθώς δεν αντλεί την οδοντόκρεμα μέχρι το τέλος. Πρέπει να την ξεβιδώσετε και να τινάξετε το περιεχόμενο.
Η καλύτερη οδοντόκρεμα που έχω χρησιμοποιήσει ποτέ! Πολύ βολική αντλία για δοσολογία, τα δόντια παραμένουν καθαρά για μεγάλο χρονικό διάστημα, καθώς και φρέσκια αναπνοή. Μετά το φαγητό, δεν υπάρχει καμία αίσθηση ότι σχηματίζεται πλάκα στα δόντια. Αφού τη χρησιμοποιώ για περισσότερο από ένα μήνα, νιώθω ότι τα δόντια μου έχουν γίνει πολύ πιο υγιή. Είμαι πολύ ικανοποιημένη με την επιλογή!
Τα ζυμαρικά με εξέπληξαν πολύ (ήταν δώρο), είναι πολύ ωραία
Χάρη σε αυτήν την αντλία και τα λουλούδια, ανυπομονούσα να βουρτσίζω τα δόντια μου κάθε φορά. Υπέροχη οδοντόκρεμα.
Έλαβα αυτή την οδοντόκρεμα ως δώρο με μια μεγάλη παραγγελία και αποδείχθηκε υπέροχη! Την χρησιμοποιεί όλη η οικογένειά μου, οπότε αποφάσισα να την αγοράσω μόλις μου τελείωσε.
Πέρυσι, έλαβα αυτή την οδοντόκρεμα ως δώρο από το κατάστημα. Ήθελα απλώς να δοκιμάσω την κορεάτικη μάρκα) Μου αρέσει πολύ, και ειδικά το ότι έχει δοσομετρητή....είναι πολύ βολικό, κατά τη γνώμη μου. Έχει ευχάριστη γεύση και άρωμα, εύκολο στη χρήση. Κατά τη γνώμη μου, δεν υπάρχουν ελλείψεις. Είμαι πολύ ευγνώμων στο κατάστημα για αυτό το δώρο, θα συνεχίσω να παραγγέλνω.
Η βολική δοσομετρική συσκευή είναι ένα τεράστιο πλεονέκτημα. Έχει ευχάριστη γεύση και δροσερή αναπνοή μακράς διαρκείας. Καθαρίζει καλά τα δόντια χωρίς να ερεθίζει τα ούλα, ενώ το συστατικό αλατιού βοηθά στην καταπολέμηση της πλάκας. Ιδανικό για καθημερινή χρήση.
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος