Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.



Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 12
Αυτή είναι η πρώτη φορά που παραγγέλνω κορεάτικα καλλυντικά και αποφάσισα να δοκιμάσω τη μάρκα Round Lab και είμαι πολύ ικανοποιημένη, ειδικά με το υδρόφιλο λάδι καθαρισμού. Είναι ευχάριστα ελαφρύ, γαλακτωματοποιείται υπέροχα με νερό και διαλύει το μακιγιάζ γρήγορα και αποτελεσματικά. Ως αρχάρια στη χρήση κορεάτικων καλλυντικών, ανησυχούσα, αλλά αυτό το προϊόν ξεπλένεται απλά με νερό και αφήνει το δέρμα τέλεια καθαρό και απαλό. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα σε όλους όσους μόλις ξεκινούν με λάδια καθαρισμού.
Αφού δοκίμασα πολλά μικκυλιακά νερά και βούτυρα ντεμακιγιάζ, μπήκα στον πειρασμό να δοκιμάσω αυτό το υδρόφιλο λάδι από την Round Lab. Τελικά βρήκα ένα προϊόν που αφαιρεί σε βάθος το μακιγιάζ και το SPF χωρίς να χρειάζεται να χρησιμοποιήσω δύναμη – μια μικρή ποσότητα διαλύει εύκολα όλο το μακιγιάζ, και αφαίρεσε ακόμη και τη μάσκαρα (και δεν την έσκισα τρίβοντάς την κατά τη διάρκεια της διαδικασίας 😅). Ξεβγάζεται πολύ εύκολα και δεν αφήνει λιπαρά υπολείμματα – σημαντικό, ειδικά για το μικτό, επιρρεπές στην ακμή δέρμα μου. Το άρωμα είναι φυτικό, κάτι που μπορεί να μην είναι για όλους, αλλά δεν με ενοχλεί. Απλώς πρέπει να είσαι προσεκτική με την αντλία – τείνει να ψεκάζει λίγο όταν την πιέζεις πολύ δυνατά 😅 Με διαφορά, το καλύτερο ντεμακιγιάζ που έχω δοκιμάσει.
Συνήθιζα να χρησιμοποιώ το λάδι καθαρισμού από το Skin1004 και νόμιζα ότι δεν θα ξαναδοκίμαζα ποτέ. Αλλά όταν δοκίμασα αυτό από το Round lab, έμεινα πολύ ευχαριστημένη. Το λάδι είναι πολύ ελαφρύ και καθαρίζει πολύ καλά. Ταίριαζε στο ευαίσθητο δέρμα μου και γαλακτωματοποιήθηκε καλά στο πλύσιμο. Ταίριαζε επίσης και με την αδιάβροχη μάσκαρα μου. Χρειάστηκε να συνηθίσω τη μυρωδιά για λίγο, αλλά αυτό είναι θέμα γούστου. Επίσης, κράτησε πολύ καιρό πάνω μου.
Έχω πολύ ευαίσθητο δέρμα και αυτό το προϊόν είναι ιδανικό για μένα. Δεν προκαλεί ερεθισμούς και είναι πολύ απαλό με το δέρμα μου. Κάνει πολύ καλά τη δουλειά του, καθώς με ενοχλούσαν πολύ τα σμηγματογόνα νήματα.
Δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ υδρόφιλο λάδι. Δεν αφήνει καθόλου λιπαρή αίσθηση και καθαρίζει πλήρως όλους τους συσσωρευμένους ρύπους. Μετά τη χρήση, το δέρμα είναι μεταξένια λείο και απαλό + πολύ βολικό στη χρήση!
Το καλύτερο είναι ότι δεν ξηραίνει την επιδερμίδα, δεν αφήνει κολλώδη αίσθηση και ξεπλένει καλά το μακιγιάζ και το SPF.
Έχω χρησιμοποιήσει διαφορετικά, αλλά αυτό μου άρεσε περισσότερο. Έχω μικτή επιδερμίδα και δεν φράζει τους πόρους μου. Αφαιρεί τέλεια το μακιγιάζ και το SPF.
Συνολικά, καθαρίζει καλά την επιδερμίδα και αφαιρεί καλά το μακιγιάζ, αλλά δεν είναι το αγαπημένο μου γιατί μετά από λίγο καιρό χρήσης του προϊόντος, παρατήρησα ότι αφυδατώνει λίγο την επιδερμίδα μου.
Όπως μπορείτε να δείτε στις φωτογραφίες, χρησιμοποίησα σχεδόν ολόκληρο το μπουκάλι και είμαι πολύ ευχαριστημένη. Αφαιρεί αποτελεσματικά το μακιγιάζ και έχει SPF. Το μόνο μειονέκτημα είναι η μάλλον ιδιαίτερη μυρωδιά που θυμίζει χαρτόνι.
Αυτό είναι ένα από τα καλύτερα υδρόφιλα έλαια που έχω χρησιμοποιήσει ποτέ. Έχει ουδέτερη μυρωδιά και απλώνεται εύκολα στο δέρμα, αφαιρεί τέλεια το επίμονο μακιγιάζ και επίσης αφαιρεί εντελώς το SPF. Αυτό το λάδι είναι οικονομικό στη χρήση, αλλά η αντλία δεν λειτουργεί καλά, επειδή δίνει υπερβολική ποσότητα προϊόντος. Αλλά προτείνω αυτό το υδρόφιλο λάδι. Επίσης, δεν είναι ακριβό και κάνει εξαιρετική δουλειά.
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος