Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.








Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 19
Μου αρέσει αυτή η κρέμα ως βασική ενυδατική κρέμα. Είναι αρκετά ελαφριά, χωρίς άρωμα και λειτουργεί καλά το καλοκαίρι.
Αυτή είναι η πρώτη μου κρέμα από αυτήν την μάρκα και με εξέπληξε ευχάριστα. Έχει ένα λεπτό μπλε χρώμα και μια ενδιαφέρουσα υφή με μικρές μπλε κάψουλες που λιώνουν κατά την εφαρμογή. Το κιτ περιλαμβάνει επίσης μια μικρή σπάτουλα, η οποία είναι πολύ βολική και υγιεινή. Ενυδατώνει πολύ καλά την επιδερμίδα, μετά τη χρήση της, το πρόσωπο φαίνεται πιο φρέσκο και πιο περιποιημένο. Για μένα, αυτή είναι μια πραγματικά ωραία επιλογή για κάθε μέρα 🩵
Το αγόρασα για πρώτη φορά και είμαι πολύ ικανοποιημένη. Η ποσότητα της κρέμας είναι αρκετά μεγάλη, θα διαρκέσει πολύ. Η υφή είναι ελαφριά, αλλά ενυδατώνει πολύ καλά και δεν αφήνει μια "κολλώδη" αίσθηση. Έχω λιπαρό δέρμα, οπότε είναι μια ιδανική επιλογή για μένα για την άνοιξη και το καλοκαίρι. Έχει μια ελαφριά ευχάριστη μυρωδιά. Επιπλέον, υπάρχει ένα βολικό εφαρμοστή σε μορφή "σπάτουλας", που σας επιτρέπει να διατηρείτε την κρέμα καθαρή και φρέσκια.
Η κρέμα δεν είναι κακή, αλλά δεν είναι και τόσο κατάλληλη για ευαίσθητο δέρμα, το πρόσωπό μου κοκκινίζει μετά την εφαρμογή, η ενυδάτωση είναι καλή, το δέρμα είναι πολύ λαμπερό και δυστυχώς οι ατέλειες του δέρματος τονίζονται, αλλά κατά τη διάρκεια της ημέρας το δέρμα είναι καλά ενυδατωμένο ακόμα και το απόγευμα, αν ο τύπος δέρματός μου δεν συνηθίσει την κρέμα, θα σταματήσω να τη χρησιμοποιώ και θα την σκουπίσω στο σώμα μου. Δεν θα την αγοράσω ξανά.
Το λατρεύω! Έχω ευαίσθητο δέρμα, με ατέλειες και τάση λιπαρότητας στη ζώνη Τ. Αυτή η κρέμα ηρεμεί υπέροχα το δέρμα μου, μειώνει τον ερεθισμό, δεν αφήνει λιπαρότητα στο πρόσωπό μου και απορροφάται γρήγορα. Είναι ιδανική για το καλοκαίρι και την άνοιξη. Μπορεί να μην είναι αρκετή για απαιτητικό δέρμα τον χειμώνα. Χρησιμοποιώ αυτό το σετ και το BHL μου έχει αποκατασταθεί υπέροχα και το μακιγιάζ μου φαίνεται καταπληκτικό. Αυτό είναι το πρώτο μου μπουκάλι και ξέρω ήδη ότι αυτή η κρέμα θα με συνοδεύει για πολύ καιρό.
Μια εξαιρετική ενυδατική κρέμα που λατρεύω λόγω της ελαφριάς υφής της. Δεν βαραίνει το δέρμα μου, απορροφάται γρήγορα και αφήνει μια απαλή, μεταξένια αίσθηση. Λειτουργεί εξαιρετικά για το ευαίσθητο δέρμα μου και την έφηβη κόρη μου. Σίγουρα θα την αγοράσω ξανά!
Ελαφριά υφή, απορροφάται σε δευτερόλεπτα χωρίς να είναι βαριά ή κολλώδης. Ενυδατώνει καλά την επιδερμίδα.
Για την επιδερμίδα μου, είναι τέλεια. Έχω πολύ ξηρή επιδερμίδα τον χειμώνα, και αυτή η κρέμα μαζί με το τόνερ σόγιας επίσης από την Roundlab έκαναν την επιδερμίδα μου πολύ λεία και ενυδατωμένη.
Έχω δέρμα που είναι επιρρεπές στο φράξιμο κυριολεκτικά από τα πάντα, και αυτό είναι ένα από τα λίγα προϊόντα που ενυδατώνει πραγματικά καλά χωρίς να φράζει (συχνά έχω σπυράκια ή μαύρα στίγματα λόγω φράξιμο, παρόλο που καθαρίζω σωστά το πρόσωπό μου). Έχω χρησιμοποιήσει όλο το μπουκάλι και σας διαβεβαιώνω ότι δεν θα είναι το τελευταίο. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα.
Αυτή η κρέμα είναι η νούμερο ένα στη λίστα μου. Ανεξάρτητα από τον τύπο δέρματος που έχετε, η κρέμα λειτουργεί. Δεν φράζει τους πόρους, καταπραΰνει την ερυθρότητα και την ευαισθησία του δέρματος, καταπραΰνει το δέρμα μετά από φλεγμονώδεις διεργασίες. Η κρέμα είναι απλά τέλεια. Μειώνει ακόμη και τις γραμμές αφυδάτωσης και τις λεπτές γραμμές. Απλά τέλεια.
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος