Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.






Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 11
Μου αρέσει πολύ αυτή η κρέμα, είναι θρεπτική αλλά δεν κάνει το δέρμα λιπαρό. Την χρησιμοποιώ κατόπιν σύστασης μιας αισθητικού :)
Το χρησιμοποιώ φθινόπωρο-άνοιξη-χειμώνα. Το συνιστώ👍
Χρησιμοποίησα αυτήν την κρέμα φραγμού όταν χρησιμοποιούσα το Ephesel και ήταν η καλύτερη λύση. Όσοι γνωρίζουν θα καταλάβουν—τα ρετινοειδή μπορούν να κάνουν το δέρμα πολύ ευαίσθητο: ξηρότητα, τέντωμα και μερικές φορές ερεθισμό. Και αυτή η κρέμα ήταν πραγματικά σωτήρια. Καταπραΰνει τέλεια το δέρμα, ανακουφίζει από την ενόχληση και βοηθά στην ταχύτερη αποκατάσταση του φραγμού.
Αυτή η κρέμα είναι καταπληκτική. Είναι απίστευτα ευχάριστη και βοηθάει πραγματικά στην αποκατάσταση του δερματικού φραγμού. Είναι πιο παχύρρευστη και περιέχει μικρά σωματίδια που δεν τα νιώθεις καθόλου. Δεν μου ταιριάζει κάτω από το μακιγιάζ. Εφαρμόζω μια πιο παχύρρευστη στρώση το βράδυ. Την έχω αρκετές φορές μέχρι τώρα και σίγουρα δεν θα είναι η τελευταία.
Η σύνθεση αυτής της κρέμας είναι εξαιρετική, το δέρμα μου είναι απίστευτα χαρούμενο. Κανένας ερεθισμός.
Η κρέμα ενισχύει τον δερματικό φραγμό, ενυδατώνει εντατικά και δεν ερεθίζει το δέρμα. Έχει επίσης ένα λεπτό άρωμα και απλώνεται εύκολα. Είναι κατάλληλη για ξηρό και μικτό δέρμα για χρήση όλο το χρόνο.
Έχω μικτή επιδερμίδα και είναι επίσης ευαίσθητη. Παλαιότερα, η επιλογή κρέμας προσώπου ήταν κάτι το εξωπραγματικό για μένα, πάντα βασιζόταν στο ερώτημα: "Θα έχω αλλεργία ή όχι;". Αλλά με αυτήν την κρέμα, αυτό δεν ισχύει. Δεν προκάλεσε καμία αρνητική αντίδραση στο πρόσωπό μου, αυτό είναι το δεύτερο σωληνάριο μου, οπότε μπορώ να πω με σιγουριά ότι αξίζει να το εξετάσετε. Η υφή μπορεί να φαίνεται λίγο λιπαρή σε μερικούς (υπάρχουν επίσης μικρά σωματίδια που λιώνουν καθώς την εφαρμόζετε), αλλά δεν πειράζει για μένα. Ακόμα και τώρα, το καλοκαίρι, συνεχίζω να χρησιμοποιώ αυτήν την κρέμα το βράδυ και νιώθω αρκετά άνετα. Νομίζω ότι όταν τελειώσει αυτό το σωληνάριο, θα επιστρέφω σε αυτήν περιοδικά.
Έχω ένα κατεστραμμένο φραγμό και ξηρό δέρμα, συν ροδόχρου ακμή. Αυτή είναι η σωτηρία μου όταν κάνει κρύο και την εποχή της θέρμανσης. Μετά την εφαρμογή, αισθάνομαι ενυδάτωση, παρόμοια με την αίσθηση ότι μόλις πλύθηκα, και το δέρμα γεμίζει με υγρασία. Και το πρωί το δέρμα είναι ελαστικό. Και επίσης, μου αρέσει πολύ η ιστοσελίδα ksisters, για την προσιτή επιλογή και τις πιστές τιμές της.
Είμαι πολύ ικανοποιημένη, είναι μεταξένιο και απορροφάται γρήγορα, θα το παραγγείλω ξανά.
Αγόρασα την κρέμα με σύσταση του tik tok και δεν μετανιώνω που την αγόρασα, η κρέμα ενυδατώνει καλά το πρόσωπο, απορροφάται γρήγορα😍😍
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος