Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.








Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 87
Είναι μια κρέμα προσώπου που εφαρμόζεται πολύ εύκολα και απορροφάται γρήγορα. Μου αρέσει επίσης το άρωμά της, αφήνει την επιδερμίδα μου βελούδινη το πρωί.
Το προϊόν με εξέπληξε ευχάριστα με το λεπτό του άρωμα. Όσοι δεν τους αρέσουν οι πολύ αρωματισμένες κρέμες σίγουρα θα το εκτιμήσουν. Η σύνθεση είναι απαλή, κάτι ανάμεσα σε τζελ και γάλα. Αν βάλετε μια σταγόνα στο δέρμα σας, αρχίζει σταδιακά να απορροφάται. Αφήνει ένα πολύ ελαφρύ, ευχάριστο φινίρισμα στο δέρμα. Το μόνο που με ενόχλησε ήταν ότι δεν είδα κάποια ακραία αλλαγή μετά τη χρήση του, ήταν μια τόσο ευχάριστη ενυδατική κρέμα που δεν βλάπτει αλλά ούτε εκπλήσσει :-) πολύ πρακτική συσκευασία, μου αρέσει που δεν είναι σε κυπελλάκι όπου πρέπει να χρησιμοποιήσετε τα δάχτυλά σας, αλλά που απλώς το πιέζετε έξω από το σωληνάριο.
Ελαφριά κρέμα ημέρας, ιδανική για λιπαρό και προβληματικό δέρμα. Ευχάριστο άρωμα και άνεση όλη μέρα, χωρίς λιπαρό φιλμ στο πρόσωπο. Οικονομική στη χρήση.
Καταπληκτική κρέμα, τη χρησιμοποιώ το βράδυ, ενυδατώνει υπέροχα, συνολικά είναι πολύ καλή για το μικτό δέρμα μου με ακμή, δεν μετανιώνω για την αγορά, θα την αγοράσω ξανά αλλά σε μεγαλύτερη συσκευασία.
Δεν έχει περάσει ούτε μια εβδομάδα από τότε που άρχισα να χρησιμοποιώ αυτήν την κρέμα, αλλά έχω ήδη παρατηρήσει μεγάλη διαφορά στο δέρμα μου... Δεν ξέρω αν είναι ματ, αλλά το δέρμα μου δεν έχει πλέον αυτή τη λαμπερή/λιπαρή όψη στη ζώνη Τ του προσώπου μου, και παρά το γεγονός ότι έχω ευαίσθητο δέρμα, δεν είχα καμία αρνητική αντίδραση στο προϊόν... Το συνιστώ ανεπιφύλακτα!!
Το έλαβα ως δώρο με την παραγγελία μου. Το άρεσε πολύ στο ευαίσθητο δέρμα μου. Το συνιστώ, είναι ένα ακόμη υπέροχο προϊόν SKIN 1004.
Μου αρέσει πολύ η κρέμα, δεν αφήνει λιπαρότητα, κάνει τη διαφορά στο ξηρό μου δέρμα μετά την πρώτη χρήση.
Αυτή είναι μια εξαιρετική κρέμα, την χρησιμοποιώ εδώ και ένα μήνα, ενυδατώνει υπέροχα, δεν βαραίνει, γενικά, είναι πολύ καλή για το μικτό δέρμα μου.
Το δέρμα μου, το οποίο είναι επιρρεπές στην ξηρότητα, το απορρόφησε με ευχαρίστηση. Προσθέτει λάμψη, μαλακώνει και ενυδατώνει. Η υφή είναι ελαφριά, ιδανική για το καλοκαίρι.
Τέλεια!!!! Ωραία ενυδατική κρέμα!
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος