Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.








Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 29
Έψαχνα εδώ και πολύ καιρό την κατάλληλη ενυδατική κρέμα για το ξηρό και ευαίσθητο δέρμα μου, αλλά μετά από 6 χρόνια που δοκιμάζω διαφορετικά πράγματα, μπορώ επιτέλους να πω ότι την βρήκα! Δυστυχώς, δεν πίνω αρκετό νερό μια συνηθισμένη μέρα, οπότε το δέρμα μου ξηραίνεται αρκετά - αυτή η κρέμα το διορθώνει τέλεια, δεν το βαραίνει και του δίνει μια πολύ ωραία λάμψη.
Η κρέμα έχει πολύ ευχάριστη υφή και ενυδατώνει καλά. Στην αρχή, νόμιζα ότι θα ήταν πολύ βαριά για μένα και μπορεί να προκαλέσει σπυράκια, αλλά ευτυχώς, έκανα λάθος. Η κρέμα είναι απαλή, απλώνεται εύκολα και απορροφάται γρήγορα. Το δέρμα μου είναι απαλό και καλά ενυδατωμένο, χωρίς να κολλάει. Χαίρομαι πολύ που την αγόρασα και σίγουρα θα συνεχίσω να τη χρησιμοποιώ.
Αυτή η κρέμα από την skin1004 είναι απλά τέλεια! Η πρώτη κρέμα που δεν επιβάρυνε το δέρμα μου, έχω μικτό τύπο δέρματος αλλά αφυδατωμένη, όλες οι κρέμες έφραξαν τους πόρους μου. Και αυτή είναι ελαφριά αλλά τόσο ενυδατική! Μετά από αυτήν, το δέρμα είναι ελαστικό και έχει μια λαμπερή επιδερμίδα. Πάρτε την! Και δεν θα το μετανιώσετε🫶🏼🌸
Η κρέμα είναι πολύ ευχάριστη με ένα όμορφο, διακριτικό άρωμα, κάνει επίσης την επιδερμίδα να φαίνεται ωραία, δυστυχώς για μένα είναι λίγο υπερβολικά ενυδατική, όταν φοράω μακιγιάζ νιώθω τραβηγμένη κατά τη διάρκεια της ημέρας, έχω ευαίσθητο δέρμα, δεν ερεθίζει καθόλου, οπότε σίγουρα αξίζει να τη δοκιμάσετε.
Η κρέμα έχει ευχάριστη υφή που προσκολλάται όμορφα στο δέρμα. Το άρωμα είναι απαλό και δεν ερεθίζει. Έχω ξηρό, ευαίσθητο δέρμα και μου ταιριάζει.
Υπερενυδατικό, το συνιστώ
Έχει πολύ ωραία εμφάνιση. Ενυδατώνει έντονα και είναι ιδανικό για την ρουτίνα περιποίησης της επιδερμίδας σας.
Η αγαπημένη μου ενυδατική κρέμα. Μια μικρή ποσότητα απλώνεται υπέροχα σε όλη την επιδερμίδα, αφήνοντάς την απαλή και ενυδατωμένη.
Αυτή η κρέμα είναι ιδανική για όσους έχουν ξηρό δέρμα. Για μικτό δέρμα, είναι καλύτερο να επιλέξετε την καφέ. Την συνιστώ ανεπιφύλακτα! Ειδικά αν αποκαθιστάτε τον δερματικό φραγμό μετά από χρήση οξέων ή σαλικυλικού οξέος.
Σχεδόν τελείωσα και πρόσθεσα μια καινούργια στο καλάθι μου :) απλώς μια κρέμα που κάνει τη δουλειά της, ενυδατώνει, δεν κολλάει ή έχει ενοχλητική μυρωδιά, δεν φράζει τους πόρους
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος