Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.








Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 11
Λατρεύω αυτήν την κρέμα για την ελαφριά υφή της και το λεπτό, σχεδόν ανεπαίσθητο άρωμά της. Απλώνεται άνετα στο δέρμα χωρίς να είναι βαριά, κάτι που είναι ιδανικό για ζεστό καιρό. Οι κόκκοι διαλύονται εύκολα και δεν ερεθίζουν ούτε γρατζουνούν το δέρμα (έχω κανονικό δέρμα). Μέχρι στιγμής, μου αρέσουν τα πάντα σε αυτό το προϊόν.
Η κρέμα είναι απλά υπέροχη! Μου άρεσε πολύ η ασυνήθιστη υφή της - μια ελαφριά κρέμα-τζελ με μικρές λευκές κάψουλες που λιώνουν αμέσως κατά την εφαρμογή. Απορροφάται γρήγορα, δεν αφήνει κολλώδη ή βαριά αίσθηση, αλλά ταυτόχρονα το δέρμα φαίνεται απίστευτα όμορφο με αυτήν - εμφανίζεται μια τόσο λεπτή, ζωντανή και υγιής λάμψη. Για τη ζεστή εποχή, είναι γενικά μια ιδανική επιλογή. Ένα ξεχωριστό πλεονέκτημα για την αισθητική της συσκευασίας. Κορίτσια, την προτείνω ειλικρινά! ☺️
Αφήνει την επιδερμίδα πολύ ενυδατωμένη και λαμπερή, χωρίς να φράζει τους πόρους.
Εκτιμώ την ελαφρότητά του και τα συστατικά του. Η τιμή είναι ελκυστική. Αυτό είναι το δεύτερο μπουκάλι μου 🤍
Η κρέμα είναι πολύ ελαφριά αλλά ταυτόχρονα ενυδατική, τέλεια ακόμα και το καλοκαίρι. Δημιουργεί ένα εφέ γυάλινου δέρματος στο δέρμα. Το μόνο μειονέκτημα είναι οι μικρές κάψουλες που περιέχει, μερικές φορές δεν θέλουν να σκάσουν και γρατζουνάνε το πρόσωπο.
Έχει πολύ ελαφριά υφή που απορροφάται γρήγορα και δεν αφήνει λιπαρή αίσθηση. Δεν έχει ενοχλητική μυρωδιά. Ιδανικό για τις πιο ζεστές μέρες, όχι τόσο για τον χειμώνα.
Αγόρασα το SKIN1004 με βάση τις κριτικές και πρέπει πραγματικά να το προτείνω. Έχω μικτό δέρμα επιρρεπές σε ακμή και υπερμελάγχρωση και αυτή η κρέμα, εκτός από το ότι ενυδατώνει όμορφα, δεν προκαλεί ακμή και ελαφρύνει την υπερμελάγχρωση. Μπορώ μόνο να συστήσω.
Η ποιότητα του προϊόντος αντιστοιχεί στην τιμή, η κρέμα απορροφάται γρήγορα στο δέρμα του προσώπου χωρίς να αφήνει ένα κολλώδες στρώμα. Χρησιμοποιώ την κρέμα σε τακτική βάση.
Μια ευχάριστη, αναζωογονητική κρέμα με ελαφριά υφή. Το προτείνω για μια ρουτίνα πολλών βημάτων. Το χρησιμοποιώ με ευχαρίστηση στο ευαίσθητο-ξηρό δέρμα μου. Το επέλεξα λόγω της λίστας συστατικών και της φήμης της μάρκας. Νομίζω ότι είναι υπέροχο για το καλοκαίρι, αλλά το χειμώνα θα ήταν λίγο υπερβολικό για το ξηρό δέρμα.
Η κρέμα είναι πιο κατάλληλη για λιπαρές επιδερμίδες. Δεν είναι κακό, αλλά υποθέτω ότι περίμενα κάτι πιο ενυδατικό.
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος