Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.







Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 32
Το αγοράζω επανειλημμένα, μου αρέσει πολύ αυτό το προϊόν, το συνιστώ. Καθαρίζει υπέροχα το δέρμα.
Τα χρησιμοποιώ για λίγο καιρό και όχι κάθε μέρα, αλλά μέχρι στιγμής είμαι ικανοποιημένη. Ευχάριστη μυρωδιά, λιγότεροι φραγμένοι πόροι στο πρόσωπό μου, αν και δεν έχουν εξαφανιστεί εντελώς ακόμα. Λειτουργούν επίσης καλά για την ακμή στην πλάτη μου. Το μόνο μειονέκτημα είναι τα πλαστικά τσιμπιδάκια, τα οποία έσπασαν μετά την 5η χρήση περίπου.
Χρησιμοποιώ συνέχεια σερβιέτες. Δεν μυρίζουν πολύ ωραία — μοιάζουν με μείγμα φαρμακευτικών βοτάνων και δεν έχουν πολύ άρωμα, αλλά κολλάνε πολύ καλά στο πρόσωπο, οπότε τις κρατάω ως μάσκα. Δεν παρατήρησα κάποια ιδιαίτερη επίδραση στο μικτό δέρμα μου με φαγέσωρες, μαύρα στίγματα και φραγμένους πόρους. Μου άρεσαν περισσότερο οι σερβιέτες από το Medicube.
Αυτά τα επιθέματα είναι ιδανικά για στοχευμένη και σύντομη χρήση. Ιδανικά για ακμή στην πλάτη και για μεγάλες περιοχές - τα επιθέματα είναι όμορφα εμποτισμένα με το προϊόν. Η συσκευασία τους είναι επίσης πολύ πρακτική και υγιεινή με μικρά πλαστικά κλιπ.
Δοκίμασα μερικά σερβιετάκια από την Ksisters, αλλά αυτά έχουν αναμφίβολα το πιο ευχάριστο άρωμα 🤩 και το δέρμα είναι απαλό, λεπτό, αλλά όχι αφυδατωμένο.
Τα επιθέματα είναι ωραία, δεν ερεθίζουν, κάνουν ωραία απολέπιση και με τακτική χρήση μπορείτε να δείτε πραγματικά τις αλλαγές. Βάζω το αστέρι κάτω για το μέγεθος και τον όγκο. Στη φωτογραφία συγκρίνονται με τα επιθέματα από το needly, κοιτάξτε πόσο μικρότερα είναι και το βάρος της συσκευασίας σας λέει επίσης πόσο ορό έχουν μέσα. Δυστυχώς, σε σύγκριση με το needly, ούτε τα επιθέματα από το celimax κολλάνε.
Σίγουρα η συνιστώ από εμένα. Δεν το χρησιμοποιώ κάθε μέρα, μόνο κάθε δύο μέρες. Το δέρμα μου (μικτό) το λατρεύει, είναι λιγότερο λιπαρό στη ζώνη Τ και οι πόροι φαίνονται ορατά μικρότεροι.
Σας προτείνω το προϊόν
Τέλεια τονωτική λοσιόν, καθαρίζει απαλά, λειαίνει την επιδερμίδα μετά από μερικές χρήσεις. Τα μαύρα στίγματα είναι πολύ λιγότερο αισθητά, τη συνιστώ ανεπιφύλακτα. Ευχάριστη μυρωδιά και εύκολη στη χρήση. Σίγουρα θα αγοράσω κι άλλη.
Εξαιρετικό προϊόν! Μετά από δύο εβδομάδες τακτικής χρήσης, βλέπω ότι οι πόροι μου είναι λιγότερο φραγμένοι και το δέρμα μου λιγότερο λιπαρό. Ταυτόχρονα, τα επιθέματα δεν ξηραίνουν το δέρμα μου.
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος