Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.









Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 28
Με βοήθησε με τους μαύρους κύκλους κάτω από τα μάτια μου. Άρχισα να το εφαρμόζω δύο φορές την εβδομάδα και σταδιακά το έκανα κάθε βράδυ. Δεν κολλάει και απορροφάται καλά. Ανησυχούσα για την αντίδραση γύρω από τα μάτια μου, αλλά όλα είναι καλά. Σίγουρα θα το αγοράσω ξανά την επόμενη φορά.
Μου αρέσει, είναι η δεύτερη φορά που το αγοράζω.
Παρατήρησα ότι το δέρμα κάτω από τα μάτια μου άρχισε να λεπταίνει και βρήκα μια πολύ αποτελεσματική λύση για να απαλλαγώ από τους μαύρους κύκλους και τις λεπτές γραμμές! Χρησιμοποιώ αυτό το προϊόν εδώ και 3 μήνες και βλέπω μεγάλη βελτίωση. Η περιοχή κάτω από τα μάτια είναι τώρα πιο ομοιόμορφη και λεία. Το χρησιμοποιώ επίσης και στις λεπτές γραμμές κοντά στα χείλη μου και μπορώ να δω μια μικρή διαφορά! Σίγουρα θα συνεχίσω να το χρησιμοποιώ. Η ποσότητα του προϊόντος διαρκεί αρκετά ㅋㅋㅋㅋ
Είναι απαλό, όχι νερουλό, αλλά σίγουρα πιο ελαφρύ, οπότε απορροφάται αμέσως. Πολύ αποτελεσματικό, σίγουρα θα το αγοράσω ξανά.
Έλαβα ένα δείγμα και μετά αγόρασα ολόκληρη τη συσκευασία. Έχω ευαίσθητο δέρμα γύρω από τα μάτια μου, αλλά η κρέμα δεν ερεθίζει το δέρμα μου. Η υφή είναι ευχάριστη, χρειάζεται μόνο λίγη, απλώνεται ωραία και διαρκεί πολύ. Την χρησιμοποιώ 2-3 φορές την εβδομάδα και στη συνέχεια με μια ενυδατική κρέμα ματιών και είμαι πολύ ικανοποιημένη.
Το παραγγέλνω για 3η φορά. Έχει καλή υποστηρικτική δράση και κάνει το δέρμα γύρω από τα μάτια απαλό και ευχάριστο.
Χρησιμοποιώ και άλλα προϊόντα αυτής της μάρκας που θεωρώ εξαιρετικά. Έψαχνα για ένα περίγραμμα ματιών με βάση τη ρετινόλη. Το χρησιμοποιώ ακολουθώντας τις οδηγίες τους και το βρίσκω πραγματικά αποτελεσματικό.
Μπορεί να είναι υπέροχο στη χρήση, αλλά δυστυχώς το δείγμα μου προκάλεσε έκζεμα. 😔 Όσοι έχουν πιο ευαίσθητο δέρμα (το δικό μου δεν είναι τόσο επικίνδυνα ευαίσθητο, παρεμπιπτόντως) θα πρέπει να το χρησιμοποιούν με προσοχή και σίγουρα όχι κάθε μέρα.
Λατρεύω αυτή την κρέμα. Μου προκάλεσε κάποια ξηρότητα στην αρχή, επειδή δεν είχα χρησιμοποιήσει ρετινόλη για αρκετό καιρό. Την χρησιμοποιώ περίπου 2 μήνες τώρα και βλέπω απίστευτη διαφορά γύρω από τα μάτια μου. Το δέρμα είναι σφιχτό, λαμπερό και λείο. Την χρησιμοποιώ και στο μέτωπό μου, αλλά προς το παρόν δεν βλέπω καμία διαφορά. Θα συνεχίσω να τη χρησιμοποιώ.
Είναι μια καλή κρέμα ματιών, ελαφριά και απορροφάται εύκολα, είδα βελτίωση στις λεπτές γραμμές αλλά περίμενα καλυτερα αποτελέσματα.
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος