Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.



Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 13
Αυτό το νερό καθαρισμού είναι το καλύτερο που έχω δοκιμάσει ποτέ. Έψαχνα για ένα νερό καθαρισμού εδώ και πολύ καιρό που θα καθαρίζει σε βάθος το δέρμα, χωρίς όμως να το ερεθίζει. Καθαρίζει με μεγάλη ακρίβεια, ακόμη και τους πόρους. Το συνιστώ και σε άνδρες - το χρησιμοποιεί μια φίλη μου και δεν έχει λόγια να πει αρκετά καλά λόγια γι' αυτό. Είμαστε ήδη στην έκτη μας συσκευασία και σίγουρα θα παραγγείλουμε κι άλλο.
Απολύτως η καλύτερη λοσιόν που έχω χρησιμοποιήσει ποτέ. Καθαρίζει πολύ καλά και παρόλο που έχω ξηρό δέρμα, δεν το αφυδατώνει περισσότερο.
Το αγοράζω αρκετές φορές τώρα. Η τονωτική λοσιόν καθαρίζει υπέροχα την επιδερμίδα ως το τελευταίο μέρος του σταδιακού καθαρισμού. Αφήνει την επιδερμίδα καθαρή και ενυδατωμένη, δεν τσούζει τα μάτια και, επιπλέον, μυρίζει υπέροχα και διακριτικά.
Αφαιρεί τους ρύπους χωρίς να αφήνει αίσθηση ξηρότητας ή τραβήγματος. Αφήνει την επιδερμίδα απαλή και ελαστική χωρίς να αφήνει μια λιπαρή μεμβράνη. Μυρίζει υπέροχα.
Πολύ ωραίο άρωμα και καταπραϋντικό. Εύκολο στη χρήση και καθαρίζει τόσο καλά το πρόσωπο. Παρακαλώ επιστρέψτε το καθώς δεν είναι διαθέσιμο.
Το καλύτερο micellar water που έχω αγοράσει ποτέ. Έχω ήδη το δεύτερο πακέτο μου. Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα, απομακρύνει το λίπος και αφαιρεί τέλεια το μακιγιάζ. Απλώς προτείνω
Ευχάριστο άρωμα. Αφαιρεί τέλεια το μακιγιάζ και όλες τις ακαθαρσίες από το πρόσωπο, τον λαιμό και το ντεκολτέ.
Αγοράστηκε για δεύτερη φορά! Τι να πεις; + δεν είναι μικκυλιακό νερό + δεν επιβαρύνει το δέρμα και τους πόρους με λιπαρά συστατικά + Αφήνει το πρόσωπό σας απίστευτα καθαρό ακόμα και μετά το πλύσιμο + καθημερινή χρήση + ελαφρύ, απαλά αρωματισμένο με πράσινο τσάι
Ειλικρινά δεν είμαι λάτρης του πράσινου τσαγιού, αλλά αυτό το προϊόν είναι τόσο υπέροχο για το δέρμα που δεν μπορώ να το περιγράψω με λόγια. Το δέρμα αισθάνεται τόσο αναζωογονημένο και η μυρωδιά είναι τόσο ουδέτερη και όμως νιώθετε ότι το δέρμα σας είναι γεμάτο ενέργεια.
Το νερό είναι πολύ ευχάριστο, με ένα λεπτό άρωμα τσαγιού. Το χρησιμοποιώ μόνο σε δέρμα χωρίς μακιγιάζ και το πρωί για να το καθαρίσω, δεν ερεθίζει το δέρμα και είναι επίσης εξαιρετικό για πιο ξηρές επιδερμίδες μετά το χειμώνα. Σίγουρα θα το αγοράσω ξανά.
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος