Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.




Κριτικές – 1
Είχα μεγάλες προσδοκίες για την περιποίηση των χειλιών, αλλά δυστυχώς απογοητεύτηκα. Μπορεί να διαρκεί περισσότερο στα χείλη, αλλά αυτό συμβαίνει επειδή είναι σαν κόλλα. Έχει μια πολύ (!!) δυσάρεστη καυτερή γεύση :((.. Όχι ότι θέλω πολύ να την ξεφορτωθώ, αλλά επειδή είναι στα χείλη, μερικές φορές τυχαίνει να μπαίνει λίγο μέσα.. Μπλιαχ, δεν το θέλεις αυτό! Αν ήταν τουλάχιστον πάνω από το μέσο όρο ενυδατικό και θρεπτικό, θα υπήρχε λόγος να το κρατήσεις.. Αλλά έτσι;; Όχι. Αυτή είναι μια άχρηστη αγορά, δυστυχώς.
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος