Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.






Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 18
Πολύ καλή ενυδατική, σκοπεύω να την αγοράσω ξανά, ιδανική για το καλοκαίρι, ελαφριά!!!!
Τέλεια κρέμα, ταιριάζει υπέροχα με τον ορό τους. Απόλυτα αγαπημένη!
Πιθανότατα δεν έχω ξαναχρησιμοποιήσει τέτοια κρέμα. Η ελαφριά υφή της αφήνει την επιδερμίδα απαλή και ενυδατωμένη. Αμέσως μετά την πρώτη χρήση, η επιδερμίδα δείχνει φρέσκια. Για μένα, είναι ιδανική για κανονικό, ξηρό, μικτό, ακόμη και λιπαρό και με τάση ακμής δέρμα. Την αγόρασα από ένα φυσικό κατάστημα στο Palladium. Η νεαρή κοπέλα ήταν πολύ ευγενική και μου σύστησε αυτήν την κρέμα.
Η καλύτερη ενυδατική κρέμα, δεν κολλάει, το δέρμα μου δεν αντιδρά σε αυτήν με πολλή ακμή, η ροδόχρου ακμή σίγουρα έχει εξαφανιστεί μετά από 1 μήνα χρήσης. Μερικές φορές είναι λίγο στα μάγουλα (αφυδατωμένο, μικτό δέρμα), ανυπομονώ να κυκλοφορήσει σε έκδοση σωληναρίου, γιατί είναι πιο υγιεινό για μένα.
Είμαι πολύ ικανοποιημένη με την κρέμα. Έχει ελαφριά, ευχάριστη υφή, απορροφάται γρήγορα και δεν βαραίνει το δέρμα. Δεν αφήνει λιπαρότητα και το δέρμα είναι όμορφα ενυδατωμένο μετά τη χρήση της. Την χρησιμοποιώ πολύ καλά, τη συνιστώ ανεπιφύλακτα.
Πραγματικά υπέροχη ενυδατική και ελαφριά κρέμα για κάθε μέρα! Έχει υφή τζελ και δεν αφήνει λιπαρότητα. Την λατρεύω!
Σήμερα παρέλαβα την κρέμα, όμορφα συσκευασμένη, φυσικά, με μερικά δωρεάν δώρα, τα οποία θεωρώ εξαιρετικά επειδή έχω την ευκαιρία να δοκιμάσω και άλλα προϊόντα πριν την αγοράσω. Η κρέμα έχει εξαιρετική υφή. Η Τεχνητή Νοημοσύνη δοκίμασε τα συστατικά της και, δεδομένου του δέρματός μου με τάση ακμής, της έδωσε 100% σύσταση. Μέχρι στιγμής, μπορώ να δω ότι είναι τέλεια κάτω από το μακιγιάζ. Δεν φράζει τους πόρους και είναι εξαιρετικά ενυδατική. Μέχρι στιγμής, είμαι ενθουσιασμένη :)
Αυτή η κρέμα δεν το περίμενα... Είναι αυτό ακριβώς που γράφει. Από τη πρώτη εφαρμογή και βλέπεις το πρόσωπο σου να αλλάζει κυριολεκτικά!!!! Ευχαριστώ Τοριδεν άξιζει τα χρήματα μου.
Απίστευτο!! Ελαφρύ, μη λιπαρό, μετά τις πρώτες μέρες το δέρμα φαίνεται πιο θρεμμένο και πιο απαλό, το χρησιμοποιώ μαζί με τον ορό αυτής της σειράς, ένας υπέροχος συνδυασμός, το συνιστώ ανεπιφύλακτα!
Η κρέμα είναι εξαιρετική. Είναι ελαφριά, δεν είναι λιπαρή και ενυδατώνει καλά. Το δέρμα δεν κολλάει μετά τη χρήση όπως κάποιες άλλες κρέμες.
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος