Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.



Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 8
Η μάσκα αποτελείται από δύο στάδια. Το πρώτο στάδιο είναι ένα γαλακτώδες, χωρίς άρωμα άρωμα, αλλά μπορείτε να νιώσετε ένα ελαφρύ τσούξιμο μετά την εφαρμογή. Μόλις στεγνώσει, εφαρμόστε το δεύτερο στάδιο – μια μάσκα σε μορφή φύλλου, η οποία έχει ένα ελαφρώς δυσάρεστο άρωμα σαν λάτεξ, αλλά δεν είναι αισθητό ενώ τη φοράτε. Η μάσκα είναι πολύ καλά εμποτισμένη με το άρωμα, θα έλεγα μάλιστα υπερβολικά καλά – μετά από μία ώρα, ήταν ακόμα γεμάτη με ορό. Βαθμολογώ το αποτέλεσμα με 10/10. Σίγουρα αξίζει να τη δείτε. Αν και το αποτέλεσμα είναι προσωρινό, το δέρμα φαίνεται πιο λείο, ενυδατωμένο και λαμπερό, και ο τόνος του δέρματος είναι πιο ομοιόμορφος.
Όπως όλες οι μάσκες σου, έτσι και σε αυτήν δίνω 100% την άξια μου.
Προσφερε Άμεση ενυδάτωση και λαμπερή όψη βελτίωση υφής και πιο λεία επιδερμίδα , Καταπράυνση και θρέψη
Είναι τόσο καλό που παρήγγειλα το μεγάλο πακέτο.
Πήρα μόνο 50, το δοκίμασα για πρώτη φορά. Στην αρχή ανησυχούσα για το πώς θα αντιδράσει το ευαίσθητο δέρμα μου, αλλά προς έκπληξή μου, καμία δυσάρεστη αντίδραση. Υπάρχει αρκετός ορός στο πρώτο βήμα, αν έχετε κάποιον να μοιραστείτε, θα είναι αρκετός για δύο 😉 . Ειλικρινά, είναι περίεργο, σαν λεπτά κοψίματα, αλλά τίποτα τρομερό αν το εφαρμόσετε με απαλές και μονόδρομες κινήσεις. Η μάσκα σε φύλλο στη δεύτερη φάση απορροφάται στο μέγιστο και ακόμα και μετά από 20-25 λεπτά στο πρόσωπο, είναι ακόμα υγρό. Ταμπονάρισα το υπόλοιπο στο δέρμα και το εφάρμοσα στο ντεκολτέ. Και όπως αναφέρουν και άλλοι χρήστες, είχε μείνει επίσης αρκετός ορός στη μάσκα, οπότε τον χρησιμοποίησα στους αγκώνες μου και το υπόλοιπο στα πόδια μου, δεν έμεινε ούτε σταγόνα 😁 . Σίγουρα θα δοκιμάσω ξανά τη μάσκα, αλλά χρησιμοποιώ και το Medicube age r booster και μετά δεν μπορώ να τα συνδυάσω. Αλλά θα την αγοράσω ξανά λόγω του τελικού αποτελέσματος.
Πολύ καλό προϊόν! Δεν δοκίμασα την έκδοση 50, αλλά ξεκίνησα αμέσως με αυτήν. Νομίζω ότι η έντονη αίσθηση τσιμπήματος είναι λίγο υπερβολική. Έχω πολύ ευαίσθητο δέρμα, αλλά η χρήση αυτού του ορού δεν είναι καν δυσάρεστη. Η μάσκα είναι πολύ δροσιστική και είναι τόσο μουσκεμένη που στάζει. Μετά από 20 λεπτά, εφάρμοσα την υπόλοιπη στο λαιμό, το ντεκολτέ, τα χέρια και τα πόδια μου 😂 Και είχε μείνει αρκετή στη συσκευασία ώστε να μπορώ να την εφαρμόσω παντού την επόμενη μέρα.
Εφόσον η μάσκα των 50 μικροβελόνων ήταν μια χαρά, άλλαξα σε 100. Τώρα ένιωθα τις μικροβελόνες για λίγο, αλλά όχι αμέσως μετά την εφαρμογή. Η μάσκα που περιλαμβάνεται είναι καλή, τονώνει όμορφα το δέρμα. Έχω κανονικό δέρμα, περιστασιακά ευαίσθητο.
Το βράδυ, μετά από έναν καθαρισμό δύο φάσεων (λάδι + απαλό τζελ καθαρισμού) και στέγνωμα του προσώπου μου με ένα απαλό χαρτομάντιλο, εφάρμοσα την πρώτη φάση στο πρόσωπό μου, την άπλωσα απαλά με μια κίνηση, μετά την ταμπονάρισα και την πίεσα απαλά με τις παλάμες μου (σύμφωνα με τις οδηγίες βίντεο στο Διαδίκτυο, επειδή έτσι ερεθίζει λιγότερο τον δερματικό φραγμό). Οι βελόνες τρυπήθηκαν απαλά για τα πρώτα δευτερόλεπτα, όπως όταν κατά λάθος γλιστράς ένα ξυράφι. Τέλος, εφάρμοσα τη μάσκα φύλλου δεύτερης φάσης στο πρόσωπό μου και την άφησα για περίπου 20 λεπτά. Η μάσκα ήταν υπέροχα απαλή και υγρή, οπότε μετά από 20 λεπτά ήταν ακόμα γεμάτη με ορό, τον οποίο άπλωσα στο λαιμό, τα χέρια και τα γόνατά μου. Υπήρχε αρκετός ορός στη συσκευασία της δεύτερης φάσης για να τον χρησιμοποιήσω σήμερα το πρωί, οπότε αφού άνοιξα την πρώτη φάση για να χρησιμοποιήσω τις υπόλοιπες βελόνες (δεν σπαταλήθηκαν άσκοπα 😉), Εφάρμοσα τον ορό, πάνω από τον οποίο τώρα έβαλα μια μάσκα κολλαγόνου για να κλειδώσω καλύτερα τον ορό από το σφηνάκι VT reedle.
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος