Toner πραγματικής λάμψης!! Έμεινα πάρα πολύ ικανοποιημένη! Αφήνει την επιδερμίδα φωτεινή,απαλή και ενυδατωμένη χωρίς όμως να βαραίνει! Εχει ελαφριά υφή και δίνει φυσική λάμψη! Το συνιστώ!!
τέλεια ενυδατική καθημερινή κρέμαΤη χρησιμοποιώ καθημερινά σαν κρέμα ημέρας. Ενυδατώνει καλά το πολύ ξηρό δέρμα και δεν αφήνει λιπαρότητα. Το βαζάκι δεν είναι πολύ πρακτικό καθώς η σπάτουλα στο καπάκι δεν φτάνει ως τον πάτΔιαβάστε Περισσότερα
Toner πραγματικής λάμψης!! Έμεινα πάρα πολύ ικανοποιημένη! Αφήνει την επιδερμίδα φωτεινή,απαλή και ενυδατωμένη χωρίς όμως να βαραίνει! Εχει ελαφριά υφή και δίνει φυσική λάμψη! Το συνιστώ!!
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος
Με την εγγραφή μου συμφωνώ με τους όρους Όροι και Προϋποθέσεις