Αγαπημενο καθαριστικο προσωπου 1Ελαφρια υφη,αρωμα αλοης που προσωπικα μαρεσει πολυ...φουλ καθαριστικη συνθεση που δεν χρειαζεται μεγαλη ποσοτητα κατα την εφαρμογη...κανει αρκετο αφρο και μετα το πλυσιμο νιωθω το προσωπο μοΔιαβάστε Περισσότερα
Μου αρέσει ☺️☺️☺️Λατρεύω αυτή τη μάρκα τόσο πολύ!! Τα μαλλιά μου είναι τόσο απαλά και λεία μετά τη χρήση αυτού του σαμπουάν. Κάνει πολύ καλό αφρό, οπότε είναι αρκετά οικονομικό. Μου αρέσει πολύ το άρωμά του.Διαβάστε Περισσότερα
Υπέροχο απαλό καθαριστικόΕξαιρετικό καθαριστικό για το μικτό δέρμα μου με λιπαρό μέτωπο. Μου τσούζει λίγο τα μάτια, οπότε δεν συνιστάται 100% για ντεμακιγιάζ.