Αντηλιακή κρέμα Την έχω πάρει παρα πολλές φορές είναι ότι καλύτερο. Δεν αφήνει άσπρα στίγματα
Κάνει φοβερή ενυδάτωση και κάνει και για τα παιδιά. Ότι καλύτερο
Ορός με πεπτίδιαΛεπτόρευστος ορος. Απορροφάται γρήγορα απο το δέρμα. Αφήνει ευχάριστη υφή και μου αρεσει το αποτέλεσμα στο πρόσωπο μου! Το χρησιμοποιώ πρωί πριν την ενυδατική μου!
Εκπληκτικό προϊόν.Για λιπαρά αλλα και μικτά δέρματα ειναι οτι καλύτερο!! Μετα τον καθαρισμό αφήνει λεια την επιδερμίδα χωρίς λιπαρότητα και μια αίσθηση βαθύ καθαρισμού!!
Τέλειο!!Ότι καλύτερο έχω δοκιμάσει . Δεν αφήνει λιπαρότητα, φωτίζει το δέρμα , συνεχίζεις με την ρουτίνα σου και το μακιγιάζ χωρίς να έχεις αίσθηση ότι έχει βαρύνει το πρόσωπο . Σίγουρα θα το ξαναπάΔιαβάστε Περισσότερα
ΣούπερΜου αρέσει πολύ το πρωί, τα χείλη μου είναι τόσο θρεμένα, σε αυτή την τιμή δεν θα βρείτε αυτή τη μάσκα πουθενά αλλού, είμαι χαρούμενη σαν αχιβάδα.
Αντηλιακή κρέμα Την έχω πάρει παρα πολλές φορές είναι ότι καλύτερο. Δεν αφήνει άσπρα στίγματα
Κάνει φοβερή ενυδάτωση και κάνει και για τα παιδιά. Ότι καλύτερο
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος
Με την εγγραφή μου συμφωνώ με τους όρους Όροι και Προϋποθέσεις