Ιδιαίτερο αντηλιακό Μ αρέσει η υφή του , το χρώμα του , δεν νομίζω ότι προστατεύει πολύ δεν ξέρω , το χρησιμοποιώ , δεν έχω καει άλλαξα ήθελα να μπορώ να βάζω πιο πολύ χωρίς αυτό το χρωμα. Επίσης πιστεύω ότι είΔιαβάστε Περισσότερα
Πολύ καλό προϊόν!Αφού σχεδόν το τελείωσα μπορώ να πω ότι είμαι πολύ ευχαριστημένη! Το δέρμα μου είναι ευαίσθητο με σημαδάκια και παρατήρησα πως βελτιώθηκαν και το πρόσωπο μου είναι πιο λαμπερό!
Ιδιαίτερο αντηλιακό Μ αρέσει η υφή του , το χρώμα του , δεν νομίζω ότι προστατεύει πολύ δεν ξέρω , το χρησιμοποιώ , δεν έχω καει άλλαξα ήθελα να μπορώ να βάζω πιο πολύ χωρίς αυτό το χρωμα. Επίσης πιστεύω ότι είΔιαβάστε Περισσότερα
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος
Με την εγγραφή μου συμφωνώ με τους όρους Όροι και Προϋποθέσεις