Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.





Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 32
Μ αρέσει η υφή του , το χρώμα του , δεν νομίζω ότι προστατεύει πολύ δεν ξέρω , το χρησιμοποιώ , δεν έχω καει άλλαξα ήθελα να μπορώ να βάζω πιο πολύ χωρίς αυτό το χρωμα. Επίσης πιστεύω ότι είναι για νεότερες κοπέλες . Εγώ είμαι 60 ετών
Χρησιμοποιώ αυτό το SPF εδώ και έξι μήνες και δεν έχω λόγια να πω αρκετά καλά λόγια γι' αυτό! Είναι ευχάριστο, έχει ευχάριστο άρωμα, είναι ελαφρύ και αποτελεσματικό!
Την χρησιμοποίησα αντί για κρέμα BB για κόκκινες, ανοιχτόχρωμες επιδερμίδες. Τόνιζε λίγο τις ξηρές περιοχές, αλλά κατά τα άλλα ήταν ευχάριστη και έδινε ομοιόμορφο τόνο στην επιδερμίδα. Δεν ήταν πολύ λαμπερή τον χειμώνα. Καλή συσκευασία.
Η κρέμα είναι πράσινη, το σχήμα είναι πράσινο, στεγνό, σαν φύλλο... έχει την αίσθηση του τσιμέντου! Σοκαριστικό. Ευτυχώς ήταν δώρο, οπότε δεν μετανιώνω για τα χρήματα. Σίγουρα όχι για μένα.
Είναι καλό, αλλά έχω φάει πολύ καλύτερο. Είναι βαρύ, αφήνει ένα λευκό επίχρισμα, πρέπει να αφαιρώ το μακιγιάζ από τα τατουάζ φρύδια μου με ένα ντεμακιγιάζ.
Για μένα, είναι ένα εξαιρετικό αντηλιακό, ειδικά για κοκκινισμένο δέρμα, αλλά προσοχή, πρέπει να το απλώσεις πολύ και παρόλο που είναι πολύ υγρό, είναι αρκετά πηχτό στο πρόσωπο. Το άρωμα δεν είναι για μένα (τεϊόδεντρο), αλλά αυτό είναι ατομικό :). Κατά τα άλλα, το προϊόν είναι καλό, δροσίζει ευχάριστα και με τη σωστή στρώση είναι άνετο.
Είναι μια πρασινωπή, υγρή κρέμα που αφήνει μια ελαφριά στρώση στο πρόσωπο. Στον τόνο του δέρματός μου, έχει μια εξισορροπητική δράση, αντισταθμίζοντας την ερυθρότητα, γι' αυτό τη φοράω αντί για BB κρέμα/foundation. Δεν ερεθίζει, αλλά το χειμώνα πρέπει να εφαρμόζετε άλλη ενυδατική κρέμα από κάτω για να αποφύγετε τα ξηρά σημεία.
Δυστυχώς, αυτή η κρέμα δεν λειτουργεί για το δέρμα μου. Αφήνει μια ελαφρώς πράσινη μεμβράνη στο δέρμα.
Λοιπόν παρέλαβα από τα κορίτσια το συγκεκριμένο προϊόν ως δώρο κι έχω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ! Πραγματικά το έχω λατρέψει! Η επιδερμίδα μου είναι ακραία λιπαρή με ερυθρότητα! Με το συγκεκριμένο προϊόν αποφεύγω τη τοποθέτηση foundation σε όλο το πρόσωπο καθώς μου έχει απαλύνει τις έντονες κοκκινίλες! Επίσης είμαι πολύ ευχαριστημένη γιατί δεν γυαλίζω ακόμα και μετά από ώρες που είναι κάτι απίστευτο για μένα!! Είμαι ενθουσιασμένη πραγματικά!!! Και πάλι σας ευχαριστώ!!!!
Αφήνει μια απίστευτη λευκή μεμβράνη... δεν διορθώνεται ούτε με μακιγιάζ.
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος