Θα το ξανά αγόραζα !Είναι τέλειο καθαρίζει και δεν αφήνει το δέρμα στεγνό μετά την χρήση . Κάνει με πολύ μικρή ποσότητα πλούσιο αφρό και η μυρωδιά του είναι τέλεια σαν σοκολάτα 💖
Θα το ξανά αγόραζα !Είναι τέλειο καθαρίζει και δεν αφήνει το δέρμα στεγνό μετά την χρήση . Κάνει με πολύ μικρή ποσότητα πλούσιο αφρό και η μυρωδιά του είναι τέλεια σαν σοκολάτα 💖